سعید دشتی‌‌زاده افزود: در بارندگی‌های اخیر تنها دو نقطه در کوی باهنر و زیتون کارمندی اهواز دچار آب‌گرفتگی قابل توجه شد که در کمترین زمان ممکن برطرف شدند.

وی با موثر دانستن اقدام انجام شده برای اصلاح شبکه و بازسازی ایستگاه‌های پمپاژ در کاهش محسوس نقاط آبگرفته اهواز ادامه داد: نقاطی که در بارندگی اخیر دچار آب‌گرفتگی شدند در کمتر از چند ساعت با حضور تیم‌‌های عملیاتی به حالت عادی برگشتند و این در حالی است که این نقاط در سال‌های گذشته دو هفته دچار آب‌گرفتگی بودند.

وی افزود: در سال‌های گذشته با هر بار بارندگی حدود ۳۰ پمپ در ایستگاه‌های پمپاژ سوخته و از مدار خارج می‌شدند که با اصلاح اساسی زیرساخت برق ایستگاه پمپاژ و به‌روز‌رسانی پمپ‌های آب، در سه روز اخیر تنها سه پمپ از مدار خارج شد.

دشتی‌‌زاده ادامه داد: پارسال برخی مناطق به ویژه در غرب اهواز مانند خیابان‌‌های زکی‌‌زاده، انقلاب و ولیعصر (عج) پس از هر بارندگی تا ۱۵ روز زیرآب بودند ولی وضعیت این خیابان‌‌ها در بارندگی امسال قابل مقایسه با گذشته نیست.

مدیر آبفای اهواز افزود: آب‌گرفتگی معابر اهواز در بارندگی اخیر به صورت حداقلی بود ضمن اینکه تیم‌های عملیاتی آب و فاضلاب با گشت‌زنی خود مشکل خاصی را تاکنون گزارش نکرده‌‌اند.