از طریق این همکاری سه ساله، کارگیل مجموعه‌ای از حداقل پنج استارت‌آپ جدید را در سنگاپور توسعه خواهد داد. این استارت‌آپ‌‌ها بر چالش‌‌های مهم صنعت، از افزایش دسترسی به داده‌های بازار برای کشاورزان خرد گرفته تا ایجاد راه‌‌حل‌‌های کارآمدتر، شفاف‌‌تر و مقرون‌‌به‌‌صرفه‌‌تر برای تامین مواد غذایی تمرکز خواهند کرد. برای رهبری این استارت‌آپ‌‌های جدید، کارگیل بلافاصله کارآفرینان باتجربه‌‌ای را جذب می‌کند که مشتاق حل برخی از ضروری‌ترین مشکلات پیش روی سیستم غذایی و کشاورزی جهانی هستند. کارآفرینان به سرمایه‌گذاری در منابع، مدیریت کسب و کار و فرآیندهای نوآوری که در بازارهای دیگر اثبات شده است دسترسی خواهند داشت.

راس هامو جنینگز، مدیر بخش آسیا و اقیانوسیه در شرکت کارگیل در این خصوص اظهار کرد: کارگیل تخصص عمیق خود در صنعت را با سرعت و چابکی رویکرد استارت‌آپی برای راه‌‌اندازی یک مرکز کسب‌‌وکار دیجیتال ترکیب می‌کند. هدف ما این است که برخی از سخت‌ترین چالش‌های غذایی و کشاورزی منطقه را به روش‌های جدید در کنار یکدیگر حل کنیم. وی در ادامه افزود: با توجه به شهرت سنگاپور به عنوان یک مرکز فعال و پر جنب‌وجوش در زمینه ارائه نوآوری‌ها در صنعت کشاورزی، ما خوشحالیم که در این ابتکار با هیات توسعه اقتصادی سنگاپور همکاری می‌کنیم.

جنینگز خاطرنشان کرد: ما مطمئن هستیم که این مرکز کسب‌وکار دیجیتال، جسارت، خلاقیت و الهام را برای پیشبرد پایداری صنایع غذا و کشاورزی منطقه تشویق خواهد کرد. این مشارکت مبتنی بر تلاش‌‌های هیات توسعه اقتصادی سنگاپور برای رشد جنبش سرمایه‌‌گذاری شرکتی سنگاپور است و شرکت‌‌ها را تشویق می‌کند تا کسب‌‌وکارهای جدیدی را با استارت‌آپ‌‌ها ایجاد کنند. تلاش‌‌ها در این مرکز شامل سرمایه‌‌گذاری در حوزه‌های رشد صنعت کشاورزی، حتی فراتر از کسب‌‌وکارهای اصلی آنها برای پاسخگویی به نیازهای به سرعت در حال تغییر این حوزه است.

چو هنگ تانگ، معاون اجرایی، در بخش سرمایه‌گذاری‌های جدید و نوآوری‌های EDB، گفت: ما از شراکت و همکاری با شرکت کارگیل در ایجاد سرمایه‌گذاری‌هایی در سنگاپور که پتانسیل تبدیل شدن به مرکز کسب و کارهای کشاورزی-غذایی پیشرو در سطح جهانی را دارند، هیجان‌زده هستیم. کارگیل می‌تواند به واسطه تخصص عمیق خود در این حوزه، شبکه‌های مشتری و مقیاس جهانی آن، مزایای قابل توجهی برای این سرمایه‌‌گذاری‌‌ها فراهم آورد، در حالی که ما نیز می‌توانیم از اتصال سنگاپور به بازارهای کلیدی و قابلیت‌‌های تحقیق و توسعه بهره‌مند شویم. وی در ادامه افزود: این سرمایه‌‌گذاری‌‌ها در خط مقدم نوآوری‌‌ها قرار خواهند گرفت، و توسعه راه‌‌حل‌‌های جدید کشاورزی و غذایی سنگاپور را تکمیل می‌کنند و به تلاش‌‌های جهانی انعطاف‌‌پذیری درباره مواد غذایی کمک می‌کنند.

مرکز کسب و کار دیجیتال، فضایی برای کارگیل خواهد بود تا با مشارکت نزدیک با مشتریان، استارت‌آپ‌‌های تاثیرگذار را رشد و توسعه دهد و مقیاس‌‌بندی کند. این امکان دسترسی گسترده به نوآوری دیجیتال را برای این شرکت و کشاورزان سنگاپوری فراهم می‌کند و راه‌حل‌های جدیدی را برای رفع نیازهای در حال تغییر صنایع غذایی و کشاورزی ارائه می‌دهد. به عنوان مثال کشاورزان در سراسر آسیا با چالش‌‌هایی از قبیل عملکرد ناسازگار محصول، دسترسی کم به اعتبار یا منابع مالی و دید محدود در توسعه کسب‌و کار خود تا تغییر مداوم قیمت محصولات، مواجه هستند.

این شرکت مالک دو‌سوم سهام شرکت موزاییک (فروخته شده در سال ۲۰۱۱)، یکی از تولیدکنندگان و بازاریاب‌‌های پیشرو مواد مغذی فسفات و پتاس غلیظ در جهان بود. کارگیل با استخدام بیش از ۱۶۶ هزار کارمند در ۶۶ کشور، مسوول ۲۵ درصد از کل صادرات غلات ایالات متحده است. این شرکت همچنین حدود ۲۲ درصد از بازار گوشت داخلی ایالات متحده را تامین می‌کند و بیش از هر شرکت دیگری محصول از آرژانتین وارد می‌کند و بزرگ‌ترین تولید‌کننده مرغ در تایلند است و تمام تخم مرغ‌های استفاده شده در رستوران‌های مک دونالد آمریکا از کارخانه کارگیل می‌گذرد. این شرکت تنها تولید‌کننده نمک فرآیند آلبرگر در ایالات متحده است که در صنایع فست فود و غذاهای آماده استفاده می‌شود.