«کساوه»: شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا، از بهره‌‌‌برداری آزمایشی از خط تولید گرانول خبر داد. بهره‌برداری آزمایشی از خط تولید گرانول در کارخانه ستبر گرانول واقع در تاکستان قزوین در ماه‌‌‌های پایانی سال ۱۴۰۱ با ظرفیت تولید روزانه ۱۵۰تن گرانول آغاز شده است که پیش‌بینی می‌شود با تولید و فروش این محصول در سال ۱۴۰۲ حدود ۶۵میلیارد تومان به فروش شرکت افزوده شود.

«کماسه»: شرکت تامین ماسه ریخته‌‌‌گری، از دریافت مجوز افزایش نرخ محصولات خود خبر داد. نرخ قبلی، ‌هزار و ۹۴تومان بود و نرخ جدید، ‌هزار و ۴۰۰تومان خواهد بود. براساس مصوبه هیات‌مدیره شرکت تامین ماسه ریخته‌گری، مورخ ۱۹فروردین ۱۴۰۲، با توجه به افزایش سطح عمومی قیمت‌ها و رشد قیمت تمام‌شده محصول تولیدشده، هیات‌مدیره از تاریخ ۲۶فروردین ۱۴۰۲ با اعمال افزایش نرخ محصولات شرکت که به‌طور متوسط حدود ۲۹درصد است موافقت کرد.

«زپارس»: شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس، اعلام کرد مجوز افزایش نرخ محصول ذرت بذری رقم۷۰۴ را دریافت کرده است. نرخ این محصول از ۱۰۳هزار تومان به ۱۳۹هزار تومان افزایش یافته است.

«دتولید»: شرکت داروسازی تولید دارو اعلام کرد تضامین پرداختی به شرکت‌های هم‌گروه در تاریخ ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۱، مبلغ ۱،۳۹۳،۶۰۰ میلیون ریال برای دریافت تسهیلات بانکی است که سفته و چک‌های تحویلی به بانک توسط گروه سرمایه‌گذاری البرز، شرکت ایران‌دارو و شرکت سبحان‌دارو ظهرنویسی شده و شرکت داروسازی تولیددارو چک متقابل به شرکت‌های فوق تحویل داده است.

«اخابر»: شرکت مخابرات ایران، نتایج حاصل از برگزاری مزایده فروش تعدادی از املاک خود را روی سامانه کدال بارگذاری کرد. تاریخ برگزاری این مزایده، ۹اسفند ۱۴۰۱بوده است. در نهایت برگزاری این مزایده منجر به فروش تعدادی از املاک با مبلغ مورد توافق ۳۰۷میلیارد تومان شده که نحوه تسویه به صورت نقد و اقساط بوده است.

«شپاکسا»: پاکسان در خصوص دلایل تغییر سود یا زیان عملیاتی به میزان بیش از ۳۰درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل اعلام کرد، مطابق گزارش تفسیری و صورت مالی حسابرسی‌شده ۱۲ماهه منتهی به ۳۰آذر ۱۴۰۱ اصلی‌‌‌ترین علل کاهش سود عملیاتی این شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل، افزایش قیمت مواد اولیه، افزایش نرخ ارز و در نتیجه افزایش بهای تمام‌‌‌شده و هزینه‌‌‌های عملیاتی و عدم‌اصلاح متناسب نرخ فروش محصولات داخلی مصوب و کاهش تولید و فروش این شرکت در دوره جاری نسبت به دوره قبل است.

«نبروج»: شرکت کارخانه‌های نساجی بروجرد اعلام کرد با توجه به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۳آذر ۱۴۰۱ براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۳بهمن ۱۴۰۱ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۴میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان به مبلغ ۵۹میلیارد تومان از محل سود انباشته در تاریخ ۱۹فروردین ۱۴۰۲ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

«پارتا»: پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت آرتاویل تایر از مبلغ ۴۷۱میلیارد تومان به مبلغ ۶۲۰میلیارد تومان از محل سود انباشته به‌منظور اصلاح ساختار مالی حقوق مالکانه، تقویت بنیه مالی و حفظ نقدینگی، در تاریخ ۲۰اسفند ۱۴۰۱به تصویب هیات‌مدیره رسیده و به‌منظور اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.