«گدنا»: تهیه و توزیع غذای دناآفرین فدک، از نقل و انتقال دارایی ثابت خود خبر داد. دارایی انتقالی شامل دوقطعه زمین با کاربری تجاری و مبلغ خرید این دارایی، ۱۰۵میلیارد تومان است. طرف انتقال این دارایی نیز شرکت مجتمع تولیدی و خدماتی سپاد خراسان است. این شرکت در راستای توسعه فعالیت و افزایش ظرفیت تولید در شهر مشهد، اقدام به خرید ۶هزار و ۱۰۰مترمربع زمین در قالب دوقطعه با کاربری تجاری به ارزش ۸۷میلیارد تومان کرده که مبلغ ۲۶میلیارد و ۳۰۰میلیون، به صورت نقدی و همزمان با امضای مبایعه‌نامه و الباقی به مبلغ ۸۷میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان به صورت اقساط ۲۴ماهه و طی ۲۴فقره چک صیادی ثبت‌شده به فروشنده تحویل داده شد.

«تمحرکه»: شرکت ماشین‌‌‌سازی نیرومحرکه، ۲۵درصد افزایش سقف قرارداد خط رنگ رویه زامیاد را ابلاغ کرد.

«کالا»: بورس‌کالای ایران از انتقال سهم از نهادهای مالی و فعالان سایر اشخاص خبر داد. مقرر شده است که در راستای اجرای تدریجی مصوبه مزبور، ۲۰‌درصد دیگر از سهام بورس‌کالا متعلق به سهامداران دسته نهادهای مالی و فعالان بورس‌‌‌ها به دسته سایر اشخاص (نماد کالا) منتقل و قابلیت معامله برای آنها در نماد کالا فراهم شود.

«آریان»: شرکت سرمایه‌گذاری پارس‌آریان از تغییر در مفاد اطلاعیه بااهمیتی که قبلا منتشر شده است خبر داد. بر این اساس شرکت مذکور عنوان کرد افشای منتشرشده در تاریخ ۲۳بهمن ۱۴۰۱ از نوع «الف» (واگذاری سهام) به «ب» تغییر خواهد کرد که این تغییر به دستور مقام سازمان فرابورس و به‌‌‌دلیل عدم‌وقفه در بازگشایی نماد برای حفظ حقوق سهامداران به انجام رسیده است.

«وهنر»: گروه توسعه هنر ایران توضیحاتی در خصوص اطلاعات و صورت‌های مالی ۹ماهه منتشرشده ارائه کرد. بر این اساس شرکت عنوان کرد که افزایش حساب‌‌‌های پرداختنی غیرتجاری عمدتا مربوط به طلب شرکت باغچه ذهن پارسی (از شرکت‌های زیرمجموعه گروه توسعه هنر ایران) است که به لحاظ دریافت وجوه به واگذاری سریال نمایش خانگی سووشون ایجاد شده است. همچنین افزایش سایر درآمدهای غیرعملیاتی مربوط به سود فروش ملک بوده است. در این میان در جدول سهام واگذارشده، مبلغ ۷۱۶میلیارد تومان مربوط به سود صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کارگزاری کارآفرین بوده که در یادداشت صورت مالی در قسمت درآمد سود تضمین‌شده، طبقه‌‌‌بندی شده است.

«ولراز»: شرکت لیزینگ رازی در خصوص نوسان قیمت سهام خود شفاف‌‌‌سازی کرد. بر این اساس این شرکت عنوان کرد از تاریخ گزارشگری قبلی که در تاریخ ۳۰آذر ۱۴۰۱ منتشر شده تا مقطع فعلی تغییر بااهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است، بنابراین به‌‌‌نظر می‌رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از عرضه‌‌‌ و تقاضاست و تغییر بااهمیتی در عملیات شرکت رخ نداده است.

«سامان»: بانک سامان از برگزاری مزایده خبر داد. بر این اساس بانک مذکور عنوان کرد که شرکت توسعه و عمران بهناد بنا به وکالت از بانک‌سامان در نظر دارد املاک تخلیه و متصرف‌شده مشروحه در شهرهای ذکرشده در آگهی فایل پیوست را با شرایط ویژه از طریق مزایده عمومی به‌‌‌ فروش برساند. بنابراین متقاضیان شرکت در مزایده می‌‌‌توانند از تاریخ ۲۴بهمن تا روز یکشنبه مورخ ۷اسفند ۱۴۰۱ با مراجعه به شرکت بهناد نسبت به دریافت اوراق شرکت در مزایده اقدام کنند. تاریخ بازگشایی پاکت‌‌‌های مزایده ساعت ۱۰صبح روز چهارشنبه در تاریخ ۱۰اسفند ۱۴۰۱ در محل شرکت انجام خواهد شد و تاریخ برآوردشده برای مشخص‌شدن نتایج ۲۰اسفند ۱۴۰۱ است.

«دسبحان»: سبحان دارو معاملات موضوع ماده ۱۲۹ لایحه اصلاحی قانون تجارت را افشا کرد. بر این اساس این شرکت عنوان کرد که با اشخاص وابسته معامله به انجام رسانده (۵درصد دارایی‌‌‌های ناشر) است. این معامله  به میزان ۳۰میلیارد و ۴۹۲میلیون تومان فروش محصولات دارویی به شرکت پخش‌البرز و خرید مبلغ ۶میلیارد و ۸۷میلیون تومان مواداولیه دارویی از شرکت البرز بالک به انجام رسیده که‌ سازوکار تسویه آن نیز مطابق قرارداد فی‌مابین و عمدتا ۱۵۰روزه است. در این میان ارزش دفتری دارایی در مقایسه با کل دارایی‌‌‌های شرکت به میزان ۶/ ۲درصد و ارزش کل معامله در مقایسه با کل درآمدهای فروش شرکت در سال قبل ۵درصد بوده است.

«خعمرا»: توسعه و عمران شهرستان نایین از نتایج حاصل از فروش حق‌تقدم‌‌‌های استفاده‌نشده خود خبر داد. بر این اساس شرکت مذکور عنوان کرد با عنایت به مجوز افزایش سرمایه در تاریخ ۱۹شهریور در اجرای ماده ۱۷ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان بورس و پیرو افزایش سرمایه این شرکت از مبلغ ۶۵میلیارد و ۴۵۴میلیون تومان به مبلغ ۱۴۰میلیارد و ۵۴میلیون تومان از محل آورده نقدی سهامداران در مجموع به میزان ۳۶میلیارد و ۷۰۳میلیون تومان مبلغ فروش حق‌تقدم‌‌‌های استفاده‌نشده بوده که ۴۲۸میلیون تومان آن هزینه‌‌‌ها و کارمزدهای مربوط به فروش حق‌تقدم‌‌‌های استفاده‌نشده بوده و در مجموع خالص وجوه ناشی از فروش ۱۲۷میلیون حق‌تقدم استفاده‌نشده به میزان ۳۶میلیارد و ۲۷۵میلیون تومان شده است. با این تفاسیر مبلغ متعلق به هر حق‌تقدم ۲۸۵تومان بوده است.

«فولاژ»: فولاد آلیاژ ایران اظهارنظر حسابرس در مورد گزارش توجیهی هیات‌مدیره در خصوص افزایش سرمایه را افشا کرد. بر این اساس حسابرس نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه که در تاریخ ۱۳دی ۱۴۰۱ توسط هیات‌مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۲هزار و ۴۰۰میلیارد تومان به مبلغ ۳هزار و ۹۰۰میلیارد تومان از محل مطالبات حال‌شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته که به‌‌‌منظور مدیریت جریان نقدینگی شرکت برای جبران مخارج انجام شده طرح «یزد یک» ارائه شده بود، موافقت خود را اعلام کرد. افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌‌‌العاده است و در این خصوص اطلاع‌‌‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.