«ثپردیس»: سرمایه‌گذاری مسکن پردیس از نتیجه برگزاری مناقصه عمومی شماره۱۵۰ با موضوع تهیه مصالح و اجرای کلیه عملیات بعد از اسکلت تا مرحله بهره‌برداری پروژه تجاری سپیرود خبر می‌دهد. بر این اساس، از میان دریافت‌کنندگان اسناد مناقصه و ارائه‌دهندگان پیشنهاد قیمت، مطابق صورتجلسه کمیسیون معاملات، کمیسیون مذکور از میان پیشنهادهای واصله، پیشنهاد قیمت شرکت عمران‌سازان زیگورات به مبلغ ۱۵میلیارد و ۳۰۹میلیون تومان با ضریب پیشنهادی ۱۷۶/ ۱ را مناسب و به‌‌‌صرفه و صلاح شرکت تشخیص داد. بر این اساس معاونت پیشنهاد کرد که با شرکت مذکور قراردادی مطابق شرایط مناقصه منعقد شود.

«وتوکا»: شرکت سرمایه‌گذاری توکافولاد درباره افزایش سرمایه خود اظهار کرد، گزارش توجیهی افزایش سرمایه این شرکت که متکی بر افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر است، تهیه شده اما با توجه به اینکه شرکت حمل‌ونقل توکا با نماد « LKحتوکا» در حال اخذ تاییدیه بازرس قانونی برای گزارش افزایش سرمایه خود است، اظهارنظر بازرس قانونی شرکت توکافولاد منوط به نهایی‌شدن گزارش حمل‌ونقل توکا شده است.

«وبصادر»: بانک‌صادرات ایران از عدم‌حصول نتیجه از برگزاری مزایده خبر داد. بر این اساس شرکت مذکور قصد واگذاری سهام شرکت ایران‌خودرو در تاریخ ۲۰آذر‌ماه سال۱۴۰۱ را داشت که مزایده مذکور برگزار و در تاریخ اول دی‌ماه ۱۴۰۱ نتیجه اعلام شد؛ اما فاقد متقاضی خرید بود.

«خنصیر»: پیرو نامه درخواست افزایش قیمت و توافق انجام‌شده در شرکت مهندسی نصیرماشین، قیمت‌ها به شرح ذیل تغییر کرد. قیمت میل‌لنگ ریخته‌‌‌گری تیبا، شاهین، نیسان و میل بادامک تیبا به‌ترتیب ۳۴۵هزار تومان، ۳۴۵هزار تومان، ۵۲۵هزار تومان و ۹۲هزار و ۷۵۰تومان تغییر کرد. از طرفی میل‌لنگ ماشین‌‌‌کاری تیبا، شاهین، نیسان و میل بادامک تیبا به‌ترتیب ۵۱۵هزار و ۵۰۰تومان، ۵۵۳هزار تومان، ۸۶۶هزار تومان و ۱۸۶هزار و ۹۵۰تومان افزایش یافت.

«دسانکو»: شرکت داروسازی سبحان انکولوژی از صدور مجوز فعالیت در زمینه تولید مواد اولیه دارویی خبر داد. بر این اساس شرکت مذکور که وابسته به گروه دارویی برکت است، با برخورداری از تجهیزات پیشرفته تولید داروهای خاص و با بهره‌گیری از دانش فنی متخصصان داخلی موفق به تولید مواد اولیه دارویی و اخذ مجوز فعالیت در این زمینه با در اختیار گرفتن مالکیت فکری و معنوی دانش فنی شده است. امید است این امر موجب صرفه‌جویی ارزی و تقویت زنجیره تامین و کاهش هزینه‌های تولید شود.

«وسنا»: شرکت سرمایه‌گذاری نیروگاهی ایران در خصوص سوالات مطرح‌شده پیرامون حق‌تقدم‌‌‌های استفاده‌نشده در شرکت مولد نیروی خرم‌آباد توضیحاتی ارائه کرد. بر این اساس شرکت مذکور عنوان کرد که طبق بند ۶ صورت خلاصه مذاکرات مجمع عمومی عادی سالانه در تاریخ ۱۰مرداد ۱۴۰۱ نسبت به ارزیابی سهام شرکت مولد نیروی خرم‌آباد از طریق هیات سه‌نفره کانون کارشناسان رسمی دادگستری اقدام کرد و طبق نظریه کارشناسان ارزش هر سهم ۱۰۴تومان ارزشیابی شد. بنابراین مابه‌‌‌التفاوت فروش حق‌تقدم سهام نیز طبق توافق‌نامه مذکور در حساب‌‌‌های فیمابین با شرکت صنایع برق و انرژی صبا به مبلغ یک‌میلیارد و ۲۹۹میلیون تومان اعمال شد. همچنین صورت‌های مالی دوره مالی ۶ماه منتهی به ۳۱شهریورماه سال۱۴۰۱ و گزارش ارزیابی سهام مولد نیروی خرم‌آباد در اختیار حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرار گرفت و این شرکت پس از اظهارنظر بازرس قانونی موضوع را از طریق سامانه کدال افشا خواهد کرد.

«بخاور»: بیمه زندگی خاورمیانه در خصوص نوسان قیمت سهام خود عنوان کرد که از تاریخ گزارشگری قبلی که تاریخ ۳۱ شهریور بوده تا مقطع فعلی تغییر بااهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است، بنابراین علت نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از عرضه و تقاضا در بازار است.