«پدرخش»: شرکت تولیدی و صنعتی درخشان تهران طی آبان‌ماه سال‌جاری، حدود ۲۴تن انواع مشمع کلندری را در داخل کشور به فروش رسانده و از این محل یک‌میلیارد و ۲۱۴میلیون تومان درآمد شناسایی کرده است. همچنین ۳۶۶تن انواع فوم و ۱۵۸تن انواع مشمع کلندری را به خارج از کشور صادر کرده و از این محل هم ۵میلیارد و ۵۸۱میلیون تومان درآمد کسب کرده است. مجموع درآمد شرکت در این مدت، ۶میلیارد و ۷۹۶میلیون تومان بوده که در مقایسه با مهرماه ثابت بوده است.

«کرماشا»: صنایع پتروشیمی کرمانشاه در دومین ماه پاییز، ۶۲میلیارد و ۵۲۸میلیون تومان درآمد شناسایی کرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که ۱۰میلیارد تومان از این درآمد از بازار داخل با فروش محصولاتی از قبیل آمونیاک و اوره کشاورزی محقق شده است. همچنین ۵۲میلیارد و ۲۳۷میلیون تومان با فروش آمونیاک و اوره از محل صادراتی به دست آمده است. این میزان فروش نسبت به مهرماه افت ۲۱درصدی را به ثبت رسانده است.

«قثابت»: کارخانه‌های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان در هشتمین ماه سال از محل فروش ۲۵۶تن تفاله خشک، ۲۳۳تن ملاس، ۲۴۹تن تفاله تر، یک‌‌هزار و ۷۳۷تن شکر تولیدی از چغندرقند، ۱۳۹تن قند و ۲۱تن شکر تولیدی از چغندرقند (سهمیه کشاورزان) در داخل کشور ۳میلیارد و ۳۵۹میلیون تومان درآمد شناسایی کرده است. این در حالی است که درآمد مهرماه شرکت مذکور یک‌میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان بوده است. با این تفاسیر رشد ۱۲۲درصدی درآمد شرکت در آبان‌ماه به وقوع پیوسته است.

«دشیمی»: شیمی دارویی داروپخش در آبان‌ماه سال‌جاری از محل فروش داخلی درمجموع ۱۸میلیارد و ۵۶۲میلیون تومان درآمد کسب کرده است. محصولی که بیشترین درآمد را در ماه مذکور برای شرکت داشته، آنتی‌بیوتیک‌ بوده که با نرخ ۴میلیون و ۷۲۱‌هزار تومان و به تعداد ۳۰‌هزار و ۷۹۰کیلوگرم به فروش رسیده است. بر این اساس نسبت به مهرماه رشد ۲۰۲درصدی درآمد شرکت محقق شده است.

«سکرد»: سیمان کردستان در آبان‌ماه حدود ۵‌هزار و ۱۰۶تن آهک و ۳۹‌هزار و ۵۲۳تن سیمان را در داخل کشور به فروش رسانده و از این محل ۲میلیارد و ۶۳۲میلیون تومان درآمد شناسایی کرده است. همچنین به میزان ۷۴۷تن آهک فروش صادراتی داشته و مجموع درآمد عملیاتی شرکت در ماه مذکور ۲میلیارد و ۶۸۰میلیون تومان بوده است.

«حریل»: ریل‌پرداز سیر طبق آخرین گزارش فعالیت ماهانه خود در آبان‌ماه ۳میلیارد و ۷۱۶میلیون تومان درآمد شناسایی کرده است. با نگاهی به گزارش فعالیت مهرماه شرکت درمی‌یابیم که رشد ۱۹درصدی در درآمد «حریل» رخ داده است.

«مارون»: پتروشیمی مارون طی یک‌ماه آبان مجموع درآمد داخلی و صادراتی ۲۶میلیارد و ۶۶۶میلیون تومانی را شناسایی کرده که ۱۹میلیارد و ۲۰۴میلیون تومان آن مربوط به فروش داخلی و ۷میلیارد و ۴۵۶میلیون تومان آن از فروش صادراتی بوده است. بر این اساس شرکت مذکور نسبت به ماه گذشته رشد ۹درصدی در درآمد خود داشته است.

«غپاک»: لبنیات پاستوریزه پاک در هشتمین ماه سال با فروش داخلی اقلامی از جمله شیر به میزان ۴‌هزار و ۵۹۶تن، خامه به میزان ۹۵۷تن، ماست به میزان ‌هزار و ۴۷۹تن، بستنی به میزان ۵۵۰تن، کره بسته‌بندی‌شده به میزان ۳۹۵تن، پنیر به میزان ۱۴تن و دوغ به میزان ۳۲۰تن توانسته است به میزان ۲۶میلیارد و ۲۰۱میلیون تومان درآمد کسب کند. همچنین از محل فروش کره، شیرخشک و بستنی به صورت صادراتی حدود ۳میلیارد و ۳۴۹میلیون تومان درآمد کسب کرده که مجموع درآمد شرکت به ۲۹میلیارد و ۵۵۱میلیون تومان رسیده و در مقایسه با ماه گذشته افزایش ۲درصدی داشته است.