«غمایه»: صنایع غذایی خمیر مایه رضوی طی آبان‌ماه سال‌جاری، حدود ۶۰۸‌هزار و ۴۴۷کیلوگرم خمیرمایه تازه، ۸۶‌هزار و ۶۷۹کیلوگرم خمیرمایه خشک و ۳۰کیلوگرم بهبوددهنده را در داخل کشور به فروش رسانده و از این محل ۱۶میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان درآمد شناسایی کرده است. همچنین ۲۳۰‌هزار و ۷۹۳کیلوگرم از این محصولات را به خارج از کشور صادر کرده و از این محل ۱۳میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان درآمد کسب کرده است. مجموع درآمد شرکت در این مدت، ۳۰میلیارد و ۱۲۷میلیون تومان بوده است.

«زدشت»: شرکت مجتمع کشت و صنعت دامپروری و مرغداری دشت خرمدره در دومین ماه پاییز سال‌جاری، حدود ۸۷۰تن از محصولات خود را به فروش رسانده و از این محل ۳۳۴میلیارد تومان درآمد کسب کرده که نسبت به مهرماه، با افزایش ۴۰درصدی همراه بوده است.

«سبجنو»: شرکت سیمان بجنورد در هشتمین ماه سال از محل فروش ۱۰۰‌هزار و ۲۹۲تن از محصولات خود در داحل کشور ۵۱میلیارد و ۶۵۴میلیون تومان درآمد شناسایی کرده و مجموع درآمد خود را با احتساب فروش صادراتی به میزان ۳میلیارد و ۷۴۸میلیون تومانی به ۵۵میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان رسانده است. این در حالی است که درآمد مهرماه، ۵۳میلیارد و ۸۳۹میلیون تومان بوده است. درآمد این شرکت در آبان‌ماه نسبت به مهرماه، افزایش ۳درصدی را تجربه کرده است.

«کگاز»: شرکت شیشه و گاز از محل فروش بطری سبک به صورت داخلی و صادراتی به میزان ۲۹‌هزار عدد، درآمد ۶۲میلیارد و ۹۴۳میلیون تومانی کسب کرده است. بر همین اساس درآمد شرکت مذکور نسبت به ماه قبل با افزایش ۲۲درصدی همراه بوده است.

«قزوین»:  قند قزوین، در مدت آبان‌ماه سال‌جاری حدود ۱۲‌هزار و ۸۱۴تن از محصولات خود را به فروش رسانده و از این محل، ۱۱۰میلیارد و ۵۸۴میلیون تومان درآمد به دست آورده است. درآمد شرکت در مهرماه ۹۴میلیارد و ۷۰۸میلیون تومان بود. افزایش درآمد ۱۷درصدی این شرکت در آبان به دلیل افزایش میزان و نرخ فروش بوده است.

«شجم»: صنایع پتروشیمی تخت جمشید در آبان‌ماه سال‌جاری، ۳‌هزار و ۸۱تن SBR  را با نرخ ۳۹میلیون و ۲۰۲‌هزار تومان و ۲۰۲۱تن PBR را با نرخ ۴۰میلیون و ۹۰۲‌هزار تومان در بازار داخل به فروش رسانده است. این در حالی است که شرکت محصولات فوق را به صورت صادراتی با نرخ‌های ۳۸میلیون و ۱۷۷‌هزار تومان و ۳۹ میلیون و ۳۷۷‌هزار تومان در دوره جاری به فروش رسانده است. مجموع درآمد شرکت از محل داخلی و صادراتی مجموعا ۲۶۵میلیارد و ۳۷۲میلیون تومان بوده است. واکاوی صورت‌های مالی شرکت حکایت از این واقعیت دارد که فروش شرکت مذکور نسبت به ماه قبل افت یک‌درصدی داشته است.

«کلر»: شرکت کلرپارس در آبان‌ماه از محل بازار داخلی و صادراتی مجموعا ۶۹میلیارد و ۳۵۵میلیون تومان درآمد داشته است. بر همین اساس فروش شرکت نسبت به ماه گذشته ۱۰‌درصد رشد داشته است.