کارآفرین : صندوق سرمایه‌گذاری مشترک شاخصی کارآفرین با انتشار گزارش فصلی ۶ماه منتهی به ۲۱شهریور از سود‌سازی ۵/ ۹میلیارد تومانی این شرکت خبر داد که نسبت به سود خالص ساخته‌شده در نیمه سال گذشته افتی برابر با ۸۲‌درصد داشته است. از دلایل افت سنگین در سود این شرکت می‌توان به کاهش درآمد آن اشاره کرد که تنها ۱۱میلیارد تومان بوده و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۸۰‌درصد کاهش یافته است. با بررسی اقلام درآمد با وجود رشد ۱۱۳درصدی سود حاصل از فروش اوراق بهادار، می‌توان دریافت که زیان ۵/ ۷میلیارد تومانی ناشی از تحقق نیافتن نگهداری اوراق بهادار باعث کاهش درآمد‌ها شده است.

اروند: شرکت پتروشیمی اروند در گزارش ماهانه منتهی به شهریور خود، از کسب درآمد بالغ بر ۵/ ۱‌هزار میلیارد تومان در این ماه خبر داد. این شرکت توانسته است حدود ۹۳‌هزار تن فروش داخلی و بیش از ۱۸‌هزار تن فروش صادراتی را در شهریورماه رقم بزند. با مقایسه درآمد حاصل از فروش شرکت اروند در ۶ماه اول سال ۱۴۰۱ با همین بازه در سال گذشته می‌توان متوجه رشد ۳۵درصدی مبلغ فروش شرکت شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که افزایش درآمد این شرکت بیشتر به دلیل افزایش نرخ فروش آن بوده و افت فروش صادراتی شرکت اروند با رشد فروش داخلی خنثی شده است. با نگاهی به آمار‌های فروش شرکت می‌توان متوجه افت ۵۸درصدی فروش صادراتی و رشد ۱۶درصدی فروش داخلی آن شد که در نهایت باعث رشد ۲درصدی میزان فروش شرکت شده است.

وهور: شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور گزارشی درباره برگزاری مزایده منتشر کرد. پیرو چاپ آگهی مزایده فروش ۳۴میلیون و ۳۰۰سهم معادل ۲۴/ ۵‌درصد از سهام شرکت مولد نیروگاهی سامان سمنان (سهامی خاص) (مالک نیروگاه سمنان) در روزنامه سراسری، تعدادی از شرکت‌هایی که مایل به حضور در مزایده بوده و نسبت به اخذ مدارک مزایده اقدام کرده‌اند، اعلام کرده‌اند که با توجه به مبلغ ضمانت‌نامه شرکت در مزایده و همچنین مبلغ ثمن معامله خواهان افزایش مدت زمان تحویل پاکات به منظور اخذ ضمانت‌نامه و تامین ثمن معامله هستند. بنابراین به‌منظور همراهی با خواسته متقاضیان و ایجاد فضای رقابتی تاریخ‌های مقرر در مزایده تمدید شد.

وصادرات: شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در آگهی فراخوان عمومی عنوان کرد که در نظر دارد در راستای اصلاح ترکیب پرتفوی سرمایه‌گذاری، نسبت به واگذاری تمام یا بخشی از سهام خود در شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه ساختمان سپهر تهران (سهامی‌خاص)، شرکت سرمایه‌گذاری عمران و توسعه اوج سپهر اصفهان (سهامی خاص) و شرکت سرمایه‌گذاری توسعه سپهر فارس (سهامی خاص) با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه اقدام کند.