«ثاصفها»: شرکت ساختمان اصفهان، از واگذاری ۸۳/ ۲۳‌درصد از سهام سید محمدهادی هاشمی به شرکت سرمایه‌گذاری سیمان‌تامین خبر داد. دعوای حقوقی شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین علیه سیدمحمدعلی هاشمی‌نسب قیم سید محمدهادی هاشمی‌نسب مبنی بر تایید فسخ قرارداد فروش سهام شرکت «ثاصفها» مورخ ۱۹/ ۰۵/ ۱۳۸۹ و صدور رأی هیات‌داوری سازمان بورس و اوراق بهادار تهران است که به فسخ قرارداد فی‌مابین و انتقال قطعی سهام به شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین منجر شده است.

«فلات»: شرکت گروه سرمایه‌گذاری صنایع و معادن فلات ایرانیان از تغییر سهامدار عمده خود خبر داد. تعداد ۱۳۶میلیون سهم معادل ۰۲/ ۳۵درصد از سهام شرکت به مبلغ ۲۷۲میلیارد تومان از شرکت ره‌اختران نور، شرکت مهرآذین صنعت نوژان و اشخاص حقیقی به شرکت یگانه‌اندیش سرمایه واگذار شد.

«خراسان»: شرکت پتروشیمی خراسان، از توقف تولید و انجام تعمیرات اساسی در واحد کریستال ملامین در تاریخ ۰۹/ ۰۷/ ۱۴۰۱ خبر داد. تاریخ برآوردی شروع فعالیت مجدد ۲۷/ ۰۷/ ۱۴۰۱ اعلام شده است.

«وپست»: پست‌بانک ایران، از نتایج برگزاری مزایده فروش املاک تملیکی خبر داد. تاریخ برگزاری مزایده ۲۳/ ۰۵/ ۱۴۰۱، مبلغ مورد توافق ۱۵۶میلیارد تومان و خالص ارزش دفتری دارایی انتقالی ۴۶میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان است.

«فافزا»: شرکت فولاد افزای سپاهان، از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰‌درصد در نرخ فروش محصول دولومیت خود خبر داد. صادر‌کننده مجوز، مجتمع فولادمبارکه بوده است. نرخ این محصول ۲۳۰تومان بوده و به نرخ ۳۹۰تومان افزایش یافته است. درآمد حاصل از فروش این محصول در سال گذشته حدود ۳۶‌درصد کل درآمد شرکت بوده است.

«سپید»: سپید ماکیان، در شهریورماه سال‌جاری، ۶۳۶میلیارد تومان از محصولات فرآورده‌های گوشتی را در داخل کشور به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، با ۳۵‌درصد افزایش همراه بوده است.

«دپارس»: شرکت پارس‌دارو در ششمین ماه سال‌جاری، ۲۸۵‌هزار بطری محلول را با نرخ متوسط ۸میلیون و ۶۰۰‌هزار تومان به‌ازای هر بطری و ۲۲۴میلیون قرص و کپسول را با نرخ ۳۷۷‌هزار تومان به‌ازای هر عدد و یک‌میلیون تیوب کرم درمانی را با نرخ متوسط ۱۳میلیون تومان به ازای هر تیوب به فروش رسانده و از این محل، ۱۰۵میلیارد تومان درآمد کسب کرده که نسبت به مردادماه، ۲۸‌درصد افزایش یافته است.

«نبروج»: کارخانه‌های نساجی بروجرد در شهریورماه، ۶۱میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان انواع پارچه و نخ را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه قبل، با کاهش درآمد ۲۳درصدی مواجه شده است.

«کیمیاتک»: شرکت دارویی آرایشی‌بهداشتی آریان کیمیاتک در مدت شهریورماه سال‌جاری، ۵میلیون و ۶۰۰‌هزار عدد انواع محصولات بهداشتی و آرایشی را با نرخ متوسط ۴۴‌هزار تومان در داخل کشور به فروش رسانده و از این محل، ۲۴۸میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است. همچنین شرکت ۳۴‌هزار و ۲۰۰عدد از این محصولات را با نرخ متوسط ۲۱‌هزار و ۴۰۰تومان به مشتریان خارجی خود فروخته و از این محل نیز، ۷۳۳میلیون تومان درآمد کسب کرده است. مجموع درآمد شرکت در این مدت، ۲۴۸میلیارد تومان بوده که نسبت به مردادماه، ۲۴‌درصد افزایش یافته است.

«شیران»: سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران، در ششمین‌ماه از سال، ۱۱‌هزار و ۵۰۰تن از محصولات شیمیایی خود را با نرخ متوسط ۳۸میلیون و ۷۰۰‌هزار تومان در داخل کشور به فروش رسانده و از این محل، ۴۴۶میلیارد تومان درآمد به دست آورده است. همچنین ۱۴‌هزار و ۳۰۰تن از این محصولات را با نرخ متوسط ۳۰میلیون و ۷۰۰‌هزار تومان در خارج از کشور عرضه کرده و از این محل، ۴۴۱میلیارد تومان به دست آورده است. مجموع درآمد این شرکت در این مدت، ۸۸۸میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه ماه قبل، ۳۸‌درصد افزایش یافته است.

«خشرق»: شرکت الکتریک خودروی شرق در شهریور، ۲۸‌هزار و ۹۰۰دست انواع محصولات را با نرخ متوسط ۶میلیون و ۲۰۰‌هزار تومان به‌ازای هر دست به فروش رسانده و از این محل، ۱۸۱میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به ماه قبل، با ۹‌درصد افزایش همراه بوده است.

«خوساز»: شرکت صنعتی محور‌سازان ایران‌خودرو، در شهریور سال‌جاری، ۷۳‌هزار و ۹۹۰دستگاه اکسل خودروها را با نرخ متوسط ۳میلیون و ۶۰۰‌هزار تومان به‌ازای هر دستگاه به فروش رسانده و از محل فروش این محصولات ۲۶۹میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. درآمد این شرکت در مردادماه، ۲۱۰میلیارد تومان بوده است.

«فزر»: پویا زرکان آق‌دره در ششمین ماه سال، ۱۰۴‌هزار و ۵۰۰تن از محصولات کانسنگ طلا را با نرخ متوسط ۳۰۸‌هزار تومان به ازای هر تن در بازار‌های داخلی کشور عرضه کرده و از این محل، ۳۲میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان درآمد به دست آورده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۵‌درصد افزایش یافته است.

«آریا»: پلیمر آریا ساسول در شهریورماه، ۲۸‌هزار و ۲۰۰تن از محصولات اتیلن، پلی‌اتیلن سبک، متوسط و سنگین و سی‌تری‌پلاس را با نرخ متوسط ۲میلیون تومان به ازای هر تن به فروش رسانده و از این محل ۵۷۱میلیارد تومان درآمد به دست آورده که نسبت به ماه قبل از آن، با ۷۳‌درصد کاهش همراه بوده است.

«گدنا»: تهیه توزیع غذای دناآفرین فدک در شهریور امسال، از محل فروش ریلی، ۲۵میلیارد تومان، از محل فروش شرکت‌ها، ۱۴میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان، از محل پروژه عسلویه، ۹میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان و از محل سایر فروش، ۹۶۳میلیون تومان درآمد کسب کرده است. مجموع درآمد این شرکت در این مدت ۵۰میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان بوده که نسبت به مردادماه که در سطح ۴۸میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان قرار داشته، با افزایش ۳درصدی همراه بوده است.