شاراک: پتروشیمی شازند (پتروشیمی اراک) در بهمن‌ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۱۸۴۵میلیارد تومان درآمد داشته که ۷۵/ ۶۲‌درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۲۵/ ۳۷درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ‌ماه قبل ۶۴/ ۶‌درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۱۱‌درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۵‌درصد افزایش درآمد داشته است.

شغدیر:‌پتروشیمی غدیر در بهمن‌ماه حدود ۴۰۶میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به دی ۳۴‌درصد رشد را ثبت کرده است. مقدار تولید PVC و فروش آن در بهمن به ترتیب برابر با ۷هزار و ۴۸۷تن و ۱۰هزار و ۵۵۳تن بوده که مقدار تولید ۲۶‌درصد کاهش و مقدار فروش ۳۷‌درصد نسبت به دی‌ماه رشد داشته است. نرخ فروش PVC  در بهمن‌ماه به طور متوسط حدود ۴/ ۳۸میلیون تومان بوده که حدود ۲‌درصد نسبت به دی‌ماه کاهش داشته است. مجموع فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون به رقمی بالغ بر ۳۴۵۹میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل ۷۰‌درصد‌ رشد نشان می‌دهد.

شاروم:  پتروشیمی ارومیه در بهمن‌ماه حدود ۱۵۲میلیارد تومان بوده که نسبت به دی ۷۹‌درصد رشد داشته است. مقدار تولید سولفات‌پتاسیم و فروش آن در بهمن به ترتیب برابر با ۱۱۵۸تن و ۷۳۶۲تن بوده که مقدار تولید ۱۶‌درصد کاهش و مقدار فروش ۱۲۷‌درصد نسبت به دی‌ماه رشد داشته است. نرخ فروش سولفات‌پتاسیم در بهمن‌ماه حدود ۶/ ۱۵میلیون تومان بوده که ۲‌درصد نسبت به دی‌ماه کاهش داشته است. مجموع فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون به رقمی بالغ بر ۵/ ۵۴۴میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل ۱۷۴‌درصد‌ رشد نشان می‌دهد.

شگویا:  پتروشیمی تندگویان در بهمن‌ماه، ۱۶۱۸میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به دی‌ماه ۲۸‌درصد و نسبت به میانگین درآمد ماهانه ۱۰‌ماه سال ۲۰‌درصد بیشتر بوده است. شرکت در بهمن‌ماه حدود ۵۲هزار تن محصول فروخته که نسبت به ‌ماه قبل از آن ۲۰‌درصد بیشتر بوده است. نرخ فروش «گرید بطری» و «گرید الیاف» در بهمن‌ماه به ترتیب ۳۳‌هزار تومان و ۲۸‌هزار تومان به ازای هر کیلوگرم بوده که نسبت به ‌ماه قبل از آن، ۵/ ۶درصد و ۱۲‌درصد رشد داشته است. این شرکت در ۱۱‌ماه سال مالی ۱۴۰۰، حدود ۱۵هزار و ۱۲۴میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۳‌درصد بیشتر بوده است. این شرکت در این ۱۱‌ماه حدود ۵۳۶هزار تن محصول مختلف فروخته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۵/ ۴‌درصد افت داشته است.