بکهنوج :تولید برق ماه‌تاب کهنوج در ماه آخر سال مالی خود (دی‌ماه) فروش ۱۹میلیارد تومانی داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۳/ ۳‌درصد افزایش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۲۳‌درصد کاهش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره یک‌ماهه مشابه سال قبل ۸/ ۶۶‌درصد کاهش درآمد داشته است.از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای شرکت ۳/ ۲۶۹میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل (۳/ ۲۵۴میلیارد تومان) به میزان ۸۹/ ۵درصد افزایش یافته است.

کماسه :تامین ماسه ریخته‌گری در دی‌ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۸/ ۱۱میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۵۷/ ۰‌درصد افزایش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۶۹/ ۲۹‌درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱/ ۱۱۷‌درصد افزایش درآمد داشته است.تامین ماسه ریخته‌گری در دی ۱۶هزار و ۵۷۰تن ماسه ریخته‌گری به فروش رسانده که این مقدار از میانگین فروش ماهانه امسال (۵/ ۱۵‌هزار تن)، ۶‌درصد بالاتر است. مجموع درآمد ۱۰ماه تامین ماسه ریخته‌گری به ۹۴میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳/ ۲برابر بیشتر شده است. فروش ماسه ریخته‌گری امسال به طور میانگین در نرخ‌ ۵هزار و ۲۳۷ریالی انجام شده است. در دی‌ماه این نرخ با ۹‌درصد افزایش ماهانه به ۷هزار و ۱۵۰ریال رسیده است.

شگویا : شرکت پتروشیمی تندگویان در دی‌ماه امسال ۱۲۶۰میلیارد تومان فروش را به ثبت رسانده است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۴۷/ ۱۰‌درصد و نسبت به میانگین ماه‌‌‌های قبل ۴۱/ ۷‌درصد کاهش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۵۸/ ۲۰‌درصد افزایش درآمد داشته است. مجموع فروش ۱۰ماه شرکت پتروشیمی تندگویان به ۱۳هزار و ۵۰۵میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبلی (۷۴۴۰میلیارد تومان) ۸۱‌درصد رشد کرده است. این شرکت در دی‌ماه به میزان ۱/ ۳۶‌هزار تن PTA تولید کرده که این رقم در آذر ۷/ ۲۶‌هزار تن و متوسط ۹ماهه آن ۴۲‌هزار تن بوده است. نرخ فروش محصولات در دی ۹/ ۲۸‌هزار تومان به ازای هر کیلوگرم محصول ثبت شده است که یک‌درصد کاهش ماهانه را نشان می‌دهد.

هرمز : فولاد هرمزگان جنوب در دی‌ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۱۵۸۴میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت بوده است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۳۳/ ۲۸‌درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۱۲/ ۱۳‌درصد کاهش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره یک‌ماهه مشابه سال قبل ۹۸/ ۰‌درصد کاهش درآمد داشته است.از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای شرکت ۱۷هزار و ۹۷۰میلیارد تومان بوده و این در حالی است که جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر با ۹۲۷۴میلیارد تومان بوده که ۷۷/ ۹۳‌درصد افزایش یافته است.