کرماشا:  صنایع پتروشیمی کرمانشاه در ماه ابتدایی زمستان مبلغ ۵/ ۳۶۶میلیارد تومان درآمد داشته؛ رقمی که ۵۶/ ۹۷‌درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۴۴/ ۲‌درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت بوده است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۴۸‌درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۳۲/ ۱۰درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره یک‌ماه مشابه سال قبل ۶۹/ ۹۹‌درصد افزایش درآمد داشته است. مقدار فروش کل محصولات در دی‌ماه ۶۰‌هزار تن گزارش شده که این عدد برای ماه گذشته ۳۲‌هزار تن بوده است.  نرخ فروش اوره کشاورزی در این ماه برابر با ۹میلیون تومان به ازای هر تن بوده که نسبت به ماه گذشته تغییری نداشته است. فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون به ۳میلیارد و ۸۹۷تومان رسیده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۸۲‌درصد افزایش یافته است.

لبوتان:  گروه صنعتی بوتان در دی‌ماه ۴۰۶میلیارد تومان فروش داشت؛ مبلغی که ۱۵‌درصد پایین‌تر از آذرماه است، اما نسبت به میانگین ماه‌‌‌های گذشته سال، ۲۵‌درصد افزایش یافته است. همچنین شرکت نسبت به دوره یک‌ماه مشابه سال قبل ۵۸/ ۱۶‌درصد افزایش درآمد داشته است که ۵۷/ ۹۲‌درصد این درآمد مربوط به فروش داخلی و مابقی آن مربوط به کل صادرات شرکت است. این شرکت در دی‌ماه ۳۵۰‌هزار دستگاه انواع محصولات را فروخته که ۱۲‌درصد کمتر از فروش آذرماه و ۶‌درصد بیش از متوسط ۹ماه قبل گزارش شده است.

مجموع فروش ۱۰ماهه شرکت به ۳میلیارد و ۳۴۱میلیون تومان می‌رسد که ۵۳‌درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش داشته است، این در حالی است که مقدار فروش انواع محصولات طی این مدت ۵‌درصد کاهش یافته است. از این مقدار درآمد، ۳میلیارد و ۱۰۶میلیون تومان مربوط به فروش داخلی بوده و ۲۳۸میلیارد تومان در بازارهای خارجی محقق شده است.

شدوص:  دوده صنعتی پارس در دی‌ماه ۷۶میلیارد تومان فروش ثبت کرد که نسبت به فروش ماه قبل ۱۹‌درصد کاهش و نسبت به متوسط ماهانه ۱۳‌درصد افزایش یافته است. ۸/ ۹۸‌درصد از این درآمد مربوط به فروش داخلی و ۲/ ۱‌درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است. نرخ فروش انواع گرید دوده برابر با آذرماه و ۹‌درصد بالاتر از متوسط ۹ماهه گزارش شده است. از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه، جمع فروش شرکت بالغ بر ۶۸۳میلیارد تومان بوده که از رشد ۱۵۱درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد. با فروش ۲۷هزار و ۶۷۰تن محصول در این دوره، رشد ۱۹درصدی نسبت به مقدار فروش مدت مشابه سال قبل رقم خورده است. شرکت در این دوره ۶۵۳میلیارد تومان فروش داخلی و ۲/ ۳۰میلیارد تومان صادرات داشته است.

فولاژ:  شرکت فولاد آلیاژی ایران در دی‌ماه ۹۵۸میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به ماه آذر ۲‌درصد کمتر است؛ اما نسبت به میانگین ۹ماه قبل ۲۷‌درصد افزایش یافته است. ۱۴/ ۹۷‌درصد این درآمد مربوط به فروش داخلی و ۸۶/ ۲‌درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است. تولید فولاد آلیاژی در دی‌ماه بیش از ۳۲‌هزار تن بوده که ۱۲‌درصد نسبت به ماه قبل کاهش نشان می‌دهد. مقدار فروش ۳۵‌هزار تنی این محصول هم ۲‌درصد کمتر از آذرماه است. نرخ این محصول نسبت به ماه گذشته و میانگین ۹ماهه ۲‌درصد افزایش داشته است.  مجموع فروش ۱۰ماهه شرکت به ۷میلیارد و ۷۷۰میلیون تومان رسیده که ۵۷‌درصد بالاتر از مدت مشابه سال قبل است. در این مدت میزان تولید و فروش به ترتیب ۱۰ و ۱۱‌درصد کمتر از دوره مشابه سال قبل گزارش شده است. شرکت در این دوره ۷میلیارد و ۳۲۶میلیون و ۳هزار تومان فروش داخلی و ۲/ ۵۰۷میلیارد تومان صادرات داشته است.