خراسان

فروش این شرکت در آبان حدود ۴۵۶‌میلیارد تومان بوده که نسبت به شهریور ۱۵‌درصد افت داشته است. مقدار تولید و فروش اوره در آبان به ترتیب برابر با ۵۱و ۳۲‌هزار تن بوده که مقدار تولید تقریبا برابر و مقدار فروش ۳۲‌درصد نسبت به مهر ماه افت داشته است.  نرخ فروش اوره در آبان به طور متوسط حدود ۷/ ۸ میلیون تومان بوده که نسبت به شهریور ماه یک‌درصد افزایش داشته است.  مجموع فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون به رقمی بالغ بر ۳۰۵۶‌میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل ۱۵۶‌درصد رشد را نشان می‌دهد.

   کرماشا

تولید ماهانه اوره کرماشا در سال‌جاری به‌طور میانگین برابر با ۶۲‌هزار تن بوده است. این رقم در مهر ۶۲‌هزار تن و در آبان ۶۰‌هزار تن گزارش شده است.

شرکت هر ماه به‌طور میانگین ۵۳‌هزار تن فروش دارد. در مهر فروش ۵۴‌هزار تنی داشت و در آبان این مقدار برابر با ۲۶‌هزار تن بود. فروش شرکت در ۸ ماهه به ۴۲۴‌هزار تن رسیده است.

از نظر ارزش فروش هم «کرماشا» در آبان فروش حدود ۲۵۰‌میلیارد تومانی را به ثبت رساند که این عدد برای ماه گذشته ۴۴۰‌میلیارد تومان بوده است.  نرخ فروش اوره کشاورزی در آبان برابر با ۹‌میلیون تومان به ازای هر تن گزارش شده که نسبت به ماه گذشته ۳۲‌درصد بیشتر است. فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون به حدود ۲۷۰۰‌میلیارد تومان می‌رسد که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۸۰‌درصد رشد را نشان می‌دهد. مقدار فروش محصولات نسبت به دوره مشابه سال قبل ۵‌درصد کاهش داشته است. نرخ مصوب فروش اوره کشاورزی در ۶ماهه سال‌جاری برابر با ۴۶هزار ریال تعیین شد که در آبان ماه برابر با ۹۰هزار و ۲۲۹ ریال شده و نسبت به نرخ قبلی رشد ۹۶‌درصدی داشته است.

   شپدیس

فروش شرکت در آبان حدود ۲۷۲۷‌میلیارد تومان بوده که نسبت به مهر ۱۶درصد افزایش داشته است. سال مالی این شرکت منتهی به ۳۱ شهریور ماه است و فروش شرکت در آبان ماه نسبت به میانگین سال مالی قبل، ۶۶‌درصد رشد داشته است. همچنین در این ماه فروش داخلی اوره نسبت به ماه گذشته ۵۵‌درصد رشد داشته است که رکورد محسوب می‌شود.  مقدار تولید و فروش اوره در آبان به ترتیب برابر با ۲۸۰و ۲۸۲‌هزار تن بوده که مقدار تولید یک ‌درصد کاهش اما مقدار فروش ۱۷‌درصد نسبت به مهر رشد داشته است.  مجموع فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون به رقمی بالغ بر ۵۰۷۴‌میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل ۷۱‌درصد رشد را نشان می‌دهد. شرکت پتروشیمی پردیس در عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به شهریور ماه ۱۲‌هزار و ۸۰۰‌میلیارد تومان (۲۱۳۱ تومان به ازای هر سهم) سود خالص داشته است. سود خالص شرکت در سال مالی گذشته ۵ هزارو ۷۵۰‌میلیارد تومان بوده است.