شاراک: پتروشیمی شازند در آبان ۲‌هزار میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به ماه گذشته و متوسط ماه‌های قبل ۲۶‌درصد افزایش نشان می‌دهد.  شرکت در مهرماه عملیات تعویض کاتالیست داشت که توقف تولید یکی از واحدها و افت تولید و فروش را به دنبال داشت. با از سرگیری تولید این واحد، مقدار تولید و فروش محصولات شرکت در آبان به ترتیب ۲۵ و ۱۶‌درصد نسبت به مهر رشد داشته است. در مقایسه با متوسط ۷ ماهه هم تولید و فروش مقداری به ترتیب شاهد ۱۲ و ۹‌درصد رشد است.  نرخ فروش پلی پروپیلن در این ماه ۴‌درصد نسبت به مهر و ۱۳‌درصد نسبت به متوسط ماه‌های گذشته رشد کرده است. نرخ پلی‌اتیلن سنگین هم با رشد ۶‌درصدی نسبت به مهر و ۱۰‌درصدی نسبت به متوسط ماه‌های گذشته همراه بوده است.  در مجموع ۸ ماه فروش شاراک به ۱۳ هزار و ۱۰۰‌میلیارد تومان رسیده که نسبت به دورۀ مشابه سال قبل ۱۲۸‌درصد رشد نشان می‌دهد.

نوری: فروش این شرکت در آبان ماه حدود ۲/ ۷۲۴۹ میلیارد تومان بوده که نسبت به مهر ۷‌درصد افت داشته است.  مقدار تولید و فروش رافینیت در آبان به ترتیب برابر با با ۶۹،۷۸۴ و ۷۹،۳۹۶ تن بوده که مقدار تولید ۷‌درصد افزایش اما مقدار فروش ۳۵‌درصد نسبت به مهرماه کاهش داشته است.  نرخ فروش رافینیت در آبان ماه به طور متوسط حدود ۶/ ۱۶میلیون تومان بوده که حدودا ۴‌درصد نسبت به مهر ماه افزایش داشته است. مجموع فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون به رقمی بالغ ۴۶،۳۶۷میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل ۱۳۱ ‌درصد رشد را نشان می‌دهد.

کویر: کویر ۱۰۵۰‌میلیارد تومان در مهر فروش ثبت کرده بود که با ۲۳‌درصد افزایش، به ۱۱۸۰‌میلیارد تومان در آبان رسید که رکورد فروش ماهانه شرکت محسوب می‌شود و ۲۷‌درصد بالاتر از میانگین فروش ماهانه سال‌جاری است. شرکت ۶۳‌هزار تن محصول در مهر به فروش رسانده بود که در آبان به حدود ۷۱‌هزار تن رسیده است و نشان از رشد ۱۲‌درصدی در مقدار فروش شرکت دارد. مقدار تولید میلگرد از ۶۵‌هزار تن، با ۱۰‌درصد افت به ۵۹‌هزار تن در آبان رسیده است.  نرخ فروش میلگرد داخلی حدود ۳‌درصد افزایش داشته اما نرخ فروش صادراتی حدودا ثابت مانده است. فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون به ۷۶۰۰‌میلیارد تومان می‌رسد که این مبلغ ۶۵‌درصد نسبت به فروش ۴۶۰۰‌میلیارد تومانی دوره مشابه سال گذشته رشد داشته است. مقدار فروش شرکت ۵‌درصد افت داشته و به ۵۰۲‌هزار تن رسیده است. مقدار تولید ۸‌درصد افت داشته و به ۴۸۸‌هزار تن رسیده است.

بوعلی: بوعلی در آبان ماه فروش حدود ۲۸۹۷‌میلیارد تومانی را به ثبت رساند که نسبت به ماه گذشته ۲۳‌درصد رشد داشته و نسبت به میانگین درآمد ماهانه ۷ ماه ابتدایی سال، ۶۱‌درصد بیشتر بوده است.

شرکت در آبان ماه حدود ۱۶۶هزار تن انواع محصولات مختلف فروخته که نسبت به ماه قبل خود ۱۳درصد رشد داشته است.