فسرب (ملی سرب و روی ایران) : ملی سرب و روی ایران در آبان ۱۴۰۰، مبلغ ۹/ ۵۱ میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۴۹‌درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۷/ ۱۰درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۳/ ۵۱۷ درصد افزایش درآمد داشته است.

از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای (فروش محصولات) شرکت ۸/ ۳۷۹ میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل (برابر با ۹/ ۱۹۰ میلیارد تومان) به میزان ۹/ ۹۸ درصد افزایش یافته است. شرکت در این دوره صادرات نداشته است.

قچار (فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال) : فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال در آبان ماه ۷/ ۵۱‌میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۹/ ۲۸ درصد کاهش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۴/ ۲۷ درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۸/ ۵ درصد کاهش درآمد داشته است.  از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای (فروش محصولات) شرکت ۳/ ۳۳۵ میلیارد تومان بوده که این رقم نسبت به دوره مشابه سال قبل (برابر با ۵/ ۲۳۲ میلیارد تومان) به میزان ۴۴‌درصد افزایش یافته است. کل رقم فروش شرکت در بازار داخلی محقق شده و در این دوره صادراتی نداشته است.

زفجر (کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان) : کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان در دوره آبان ۱۴۰۰، مبلغ ۸/ ۵۳ میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۲۹/ ۷ درصد کاهش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۳۲/ ۶۳ درصد افزایش داشته است.

از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۰ جمع درآمدهای (فروش محصولات) شرکت ۳/ ۲۸۴میلیارد تومان بوده و این در حالی است که جمع درآمدها در دوره مشابه سال قبل برابر با ۸/ ۱۳۰ میلیارد تومان بوده که ۳/ ۱۱۷ درصد افزایش یافته است. شرکت در این دوره صادرات نداشته است.

شکبیر (پتروشیمی امیرکبیر): پتروشیمی امیرکبیر در دوره آبان ۱۴۰۰، مبلغ ۲۳۰۷‌میلیارد تومان درآمد داشته است که ۷/ ۶۲ درصد آن مربوط به فروش داخلی و۳/ ۳۷ درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۶۶/ ۲۸ درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۲۹/ ۱۹ درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۱۷/ ۳۶ درصد افزایش درآمد داشته است.  از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۰ جمع درآمدهای (فروش محصولات) شرکت ۱۶هزار و ۱۱۵‌میلیارد تومان است و این در حالی است که جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر با ۷۹۹۳‌میلیارد تومان بوده که ۶/ ۱۰۱درصد افزایش یافته است.  شرکت در این دوره ۸۱۶۷‌میلیارد تومان فروش داخلی و ۷۹۴۷‌میلیارد تومان صادرات داشته است. این ارقام نسبت به مدت مشابه سال به ترتیب ۹۴ و ۱۰۸‌درصد افزایش یافته است.

شصفها (پتروشیمی اصفهان): پتروشیمی اصفهان در آبان ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۷/ ۳۴۳ میلیارد تومان درآمد داشته است که ۵۸/ ۵۰ درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۴۲/ ۴۹درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۶۶/ ۱۸درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۶۵/ ۳۸ درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۹۶/ ۱۴۳ درصد افزایش درآمد داشته است.  از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای (فروش محصولات) شرکت ۲۰۸۰‌میلیارد تومان بوده که این رقم نسبت به جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل (برابر با ۳/ ۸۲۷ میلیارد تومان) به میزان ۱۵۱‌درصد افزایش یافته است.  شرکت در این دوره ۶/ ۱۱۵۸ میلیارد تومان فروش داخلی و ۹۲۲‌میلیارد تومان صادرات داشته است. این ارقام نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۲۰۹ و ۱۰۳‌درصد رشد کرده‌‌‌اند.