شرکت فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس (کپرور): «کپرور» در مهر ماه ۷۵‌میلیارد تومان فروش ثبت کرد که ۲۶‌درصد نسبت به فروش ۱۰۲‌میلیارد تومانی ثبت شده در شهریور افت داشته است.  این شرکت در ماه ابتدایی پاییز ۲۰ هزار و ۷۶۴ تن زغال‌سنگ کنسانتره کک‌شو فروخته که نسبت به ماه گذشته ۲۲‌درصد افت داشته است.  فروش شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه ۵۵۵‌ میلیارد تومان است که نشان از رشد ۱۲۳‌درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.  «کپرور» در دوره ۶ ماه ابتدایی امسال به سود خالص ۱۳۰‌میلیارد تومانی دست یافت (۲۴۰ تومان به ازای هر سهم) که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱۶‌درصد رشد داشت.

درآمد شرکت طی این نیمه سال ۴۸۰‌میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳۳‌درصد رشد داشته است. حاشیه سود ناخالص شرکت در دوره ۶ ماهه ۱۴۰۰، ۲۶‌درصد محاسبه شده که این عدد در ۶ ماه ۹۹، ۳۰‌درصد بوده است.

زغال‌سنگ پروده طبس (کزغال): زغال‌سنگ پروده طبس که ماه گذشته به دلیل اورهال و تکمیل پروژه تولید اندکی داشته، در حال بازگشت به روند تولید است. تولید کنسانتره زغال‌سنگ شرکت در مهرماه بیش از ۱۶‌هزار تن گزارش شده که نسبت به تولید شهریور بیش از ۶ برابر شده است، اما نسبت به میانگین تولید شش ماه قبلی، ۵۴‌درصد افت نشان می‌دهد.  با وجود رشد تولید نسبت به شهریور، فروش این شرکت افت داشته و با ۴۳‌درصد کاهش از ۲۵ به ۱۰‌هزار تن رسیده است. نرخ فروش هر تن کنسانتره هم ۹‌درصد نسبت به شهریور و ۳‌درصد نسبت به میانگین ماه‌های قبل کاهش داشته است. مجموع فروش ۷ ماه شرکت به ۷۵۰‌میلیارد تومان رسیده که ۲۱‌درصد بیشتر از دورۀ مشابه سال گذشته است.

زغال‌سنگ نگین طبس (کطبس): «کطبس» در مهرماه فروش ۲۳‌میلیارد تومانی داشته که ۲۸‌درصد کمتر از ماه گذشته و ۶‌درصد بیشتر از متوسط فروش ۶ ماهه گذشته است. این شرکت در ۷ ماه نخست سال مالی جاری ۱۵۷‌میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۹‌درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در مهر ماه ۲۱‌هزار تن زغال‌سنگ فروخته که نسبت به فروش ماه گذشته ۲۱‌درصد کاهش داشته است. نرخ فروش این محصول در این ماه حدود ۸‌درصد افت نسبت به ماه گذشته را نشان می‌دهد و به حدود یک ‌میلیون و ۱۰۰‌هزار تومان به ازای هر تن رسیده است.

زغال‌سنگ نگین طبس در ۶ ماه نخست امسال ۶۱‌میلیارد تومان (به ازای هر سهم ۳۳۱ تومان) سود خالص کسب کرد، این رقم در مقایسه با سود خالص ۴۰‌میلیارد تومانی دوره مشابه سال ۹۹ حدود ۵۴‌درصد رشد نشان می‌دهد. بر اساس اطلاعات سود و زیان ۶ ماهه، حاشیه سود ناخالص این شرکت از ۷/ ۵۳ درصد سال گذشته به ۶۰‌درصد افزایش یافته است.