ومعلم: بیمه معلم اعلام کرد که بر اساس پیشنهادهای هیات مدیره تصمیم به افزایش سرمایه ۷۹ درصدی دارد. بر این اساس شرکت گفت: گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۴/ ۴۱۹میلیارد تومان به مبلغ ۷۵۰ میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران، آورده نقدی و سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، افزایش سهم نگهداری و اخذ مجوز قبولی اتکایی، افزایش توانگری مالی و افزایش ظرفیت سرمایه‌گذاری که در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۰ به تصویب هیات مدیره رسیده، به‌منظور اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است. افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است.

میدکو: شرکت مادرتخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه نیز اعلام کرد که بر اساس پیشنهادهای هیات مدیره تصمیم به افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی دارد. در این خصوص «میدکو» گفت: گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۶‌هزار میلیارد تومان به مبلغ ۲۰‌هزار میلیارد تومان از محل مطالبات حال‌شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی به‌منظور اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارائه شده است.

وسپهر: شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات نیز اعلام کرد که گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۳‌هزار میلیارد تومان به مبلغ ۵/ ۷‌هزار میلیارد تومان (افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی) از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور جبران مخارج انجام شده بابت سرمایه‌گذاری‌‌‌های صورت گرفته و اصلاح ساختار مالی جهت اخذ تاییدیه به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.