شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان‌غربی در یکی از این اطلاعیه‌‌‌ها از عدم‌حصول نتیجه مناقصه خود خبر داد. این مناقصه ۲۵ دی‌ماه برگزار شده بود که بر اساس آن قرار بود شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان‌غربی (سهامی‌عام) خرید انواع مواد اولیه و بسته‌بندی موردنیاز خود را به‌طورجداگانه و بر اساس شرایطی به برنده مناقصه واگذار کند. مواد اولیه شامل انواع کنسانتره و پوره میوه، انواع اسانس و امولسیون میوه، عسل، شکر، فروکتوز، کره گیاهی، پودر ساشا، انواع استارتر ماست و پنیر (هنسن، دنیسکو، ساکو و DSM) بود. همین‌طور خرید مواد بسته‌بندی شامل انواع کارتن، انواع بطری و درب بطری، انواع لیوان، نوار پری‌پک، انواع سطل ماست، انواع نی، انواع شانه ماست سلولزی و پلاستیکی، انواع لیبل opp و پشت چسبدار، انواع درب لیوان پنیر (لید)، انواع حلب و انواع چسب بود.

گفته شده با توجه به اینکه تعداد شرکت‌کنندگان در مناقصه به حد نصاب نرسید، نسبت به تجدید برگزاری مناقصه خرید انواع مواد اولیه و بسته‌بندی تصمیم‌گیری شده است.    

شرکت صنعت روی زنگان هم از بهره‌برداری پروژه اسپیرال خبر داده است. این رویداد شامل افتتاح پروژه اسپیرال (پرعیار‌سازی به روش ثقلی)، افزایش میزان خدمات پرعیار‌سازی و افزایش مقدار و عیار فروش روی پودری است. نتایج مالی ناشی از پروژه برای سال مالی آینده به این شرح پیش‌بینی شده است:

- افزایش ۱۲۰۰تن محصولات خدمات حق‌العمل‌کاری؛

- افزایش ۸۰۰تن فروش محصول روی پودری؛

- پیش‌بینی افزایش درآمد: ۲۰ میلیارد ریال برای سال مالی آینده؛

- پیش‌بینی افزایش: ۸میلیارد ریال بر درآمد خدمات حق‌العمل‌کاری؛

- پیش‌بینی افزایش: ۱۲میلیارد ریال بر درآمد روی پودری.

شرکت ماشین‌سازی نیرومحرکه با نماد «تمحرکه» هم در خصوص نوسان قیمت سهام خود اعلام کرده است: «به استناد ماده «۱۲» مکرر «یک» دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع می‌رساند از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/ ۹/ ۶/ ۳ ماهه منتهی به ۱۴۰۰/ ۰۹/ ۳۰) تا مقطع فعلی اتفاق خاص یا تغییر بااهمیت منفی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده و همه تلاش مدیریت بر بهبود وضعیت عملیاتی شرکت است. در صورت وقوع هرگونه رویداد بااهمیت، مراتب مطابق ماده «۱۳» دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان بورس افشا می‌شود.»

شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی از انتشار اوراق بدهی خبر داده است. پذیره‌نویسی اوراق اجاره از طریق شرکت واسط مالی مهر یکم (با مسوولیت محدود) به منظور تامین مالی شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی و به ارزش ۵‌هزار میلیار ریال خواهد بود (این اوراق از روز دوشنبه مورخ ۱۸/ ۱۱/ ۱۴۰۰ تا روز چهارشنبه مورخ ۲۰/ ۱۱/ ۱۴۰۰ به مدت سه‌روز کاری از طریق بورس اوراق بهادار تهران مورد پذیره‌نویسی قرار می‌گیرد). نرخ سود این اوراق ۲۰‌درصد است و گفته شده هر ۶ماه یک‌بار تسویه می‌شود.

یکی دیگر از اطلاعیه‌های روز گذشته از سوی بانک سینا منتشر شد. این اطلاعیه که در گروه «ب» طبقه‌‌‌بندی شده است، از برگزاری یک مزایده خبر می‌دهد. گفته شده این مزایده به منظور فروش واحدهای مسکونی، اداری و تجاری بانک‌سینا از طریق مزایده عمومی (ملک نیاوران و...) برگزار خواهد شد. در شرح جزئی‌‌‌تر این اطلاعیه آمده است: «فروش واحدهای مسکونی، اداری و تجاری (ملک نیاوران و...) بانک‌سینا از طریق مزایده عمومی، متقاضیان می‌توانند به‌منظور مشاهده اسناد و مدارک ملک انتخابی از تاریخ ۱۷/ ۱۱/ ۱۴۰۰ تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۰۱/ ۱۲/ ۱۴۰۰ به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوم، پلاک ۱۴ و ۱۶، اداره ساختمان و املاک مراجعه کنند. بازگشایی پاکت‌ها روز سه‌شنبه ۰۳/ ۱۲/ ۱۴۰۰ انجام می‌شود.» بیمه کوثر هم در یک اطلاعیه گروه «ب» از عدم‌حصول نتیجه از برگزاری مزایده خود خبر داده است. موضوع این مزایده، واگذاری ملک مازاد واقع در نیاوران عنوان شده است که در تاریخ ۱۳ بهمن برگزار شد. این اطلاعیه درباره عدم‌حصول نتیجه توضیح داده است: «صرفا فقط یک شرکت اقدام به ارائه پیشنهاد کرد که پیشنهاد آن مورد قبول شرکت بیمه کوثر واقع نشد.» در یک اطلاعیه دیگر هم شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی از برگزاری مزایده به منظور «فروش محصولات جانبی رزیدیو» به صورت عقد قرارداد یکساله خبر داده است. گفته شده تاریخ برگزاری این مزایده دوم بهمن است و نتایج آن ۱۹همین ماه اعلام خواهد شد.