از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰ آذر‌ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدها (فروش محصولات) شرکت = ۸/ ۲۶۳میلیارد تومان بوده است؛ رقمی که نسبت به دوره مشابه سال قبل (۲/ ۱۵۱‌میلیارد تومان) به میزان ۴۹/ ۷۴درصد افزایش یافته است. شرکت یادشده در این دوره صادرات نداشته است.  در گزارش این شرکت گفته شده، علت افزایش حجم تولیدات و درآمد رشته فعالیت کشاورزی و باغداری این شرکت نسبت به‌ماه‌های قبل، تکمیل فرآیند‌های تولید و فروش این محصولات است. همچنین این شرکت درخصوص افزایش درآمد و سودآوری فعالیت باغداری در سال‌جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل دلایل اصلی را به شرح زیر توضیح داده است: ۱- افزایش حجم تولید محصول زیتون در سال‌جاری به علت تغییر ماهیت سال‌آوری آن ۲- کیفیت مناسب محصولات تولیدی و افزایش تقاضا برای تولیدات باغی شرکت. لازم به ذکر است که به علت شرایط خشکسالی سال زراعی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بخش عمده محصولات باغی کشور دچار کاهش کیفیت شدند، ولی با مدیریت بهینه کیفیت محصولات باغی شرکت حفظ شد. ۳- افزایش سطح عمومی قیمت محصولات باغی در بازار.

 

زشریف:  کشت و صنعت شریف‌آباد در آذر‌ماه امسال، مبلغ ۳۰‌میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. نسبت به میانگین‌ماه‌های قبل ۶۵/ ۱۱درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره یک‌ماهه مشابه سال قبل ۷۳/ ۴۸‌درصد افزایش درآمد داشته است.  از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰ آذر‌ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدها شرکت ۵/ ۳۱۱‌میلیارد تومان بوده و این در حالیست که جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر با ۵/ ۲۰۰میلیارد تومان بوده که ۳۷/ ۵۵درصد افزایش یافته است. شرکت یادشده هم در این دوره صادرات نداشته است.  کشت و صنعت شریف‌آباد هم درباره برخی تغییرات صورت مالی آذر‌ماه خود توضیحاتی بدین شرح داده است:  

۱- کاهش تولید محصولات زراعی: با توجه به فصلی‌بودن برداشت محصولات زراعی، در آذر‌ماه سال ۱۴۰۰ تولیدی در این‌خصوص نبوده است.  

۲- افزایش قیمت انواع پنیر: با توجه به ترکیب تولید و فروش بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته سبد فروش محصولات با ارزش‌افزوده بیشتر موجب افزایش قیمت شده است.  

۳- کاهش قیمت شیر پاستوریزه، انواع ماست و سایر: با توجه به سبد تولید شرکت و حجم بسته‌بندی محصولات و همچنین میزان چربی محصولات (پرچرب یا کم‌چرب) در ماه‌های مختلف قیمت میانگین بر اساس سبد فروش تعیین می‌شود که در برخی ماه‌ها با توجه به سبد فروش افزایش قیمت میانگین یا کاهش قیمت میانگین طبیعی است.

زماهان:  مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در آذر‌ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۴/ ۲۴میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به‌ماه قبل ۱۱/ ۹درصد کاهش و نسبت به میانگین‌ماه‌های قبل ۱۹/ ۱۰‌درصد افزایش داشته است.  همچنین شرکت نسبت به دوره یک‌ماهه مشابه سال قبل ۴۲/ ۴۰‌درصد افزایش درآمد داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰آذر‌ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدها شرکت ۴/ ۲۴۷میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل (۶/ ۱۱۵میلیارد تومان) به میزان ۱۱۴‌درصد افزایش یافته است.