وآذر: شرکت سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان در خصوص رشد ۴۱‌درصدی درآمدهای عملیاتی (مبلغ ۲/ ۵۴‌میلیارد تومان) در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال گذشته مربوط به فروش ۱۰۰‌درصدی سهام شرکت فرعی کولاک شرق است.

خبازرس: شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران از تغییر نوع افشا از گروه الف به گروه ب، به دلیل پایین بودن مبلغ مناقصه نسبت به سطح اهمیت افشای گروه الف خبر داد. در اطلاعیه شرکت آمده بود که این شرکت به عنوان برنده مناقصه مربوط به انجام خدمات بازرسی فنی شخص ثالث به مبلغ ۹/ ۳میلیارد تومان شناخته شده است.

مرقام: شرکت ایران‌ارقام از برگزاری مزایده عمومی فروش ۵هزار دستگاه تبلت ETECH-A۰۸ pro خبر داد. در اطلاعیه شرکت آمده است که شرکت سهامی عام ایران‌ارقام در نظر دارد ۵هزار دستگاه تبلت ETECH-A۰۸ pro ۸in را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند. همچنین قیمت پایه هر تبلت ۳‌میلیون تومان پیش‌بینی شده است. تاریخ برآورد شده جهت مشخص شدن نتایج ۱۸/ ۱۰/ ۱۴۰۰ اعلام شده است.

وملل:‌‌‌ اعتباری ملل نتایج حاصل از مزایده عمومی املاک و مستغلات و سرمایه‌گذاری‌‌‌های مازاد موسسه اعتباری ملل (نوبت سوم) که در تاریخ ۲۹/ ۰۹/ ۱۴۰۰ برگزار شد، را اینگونه اعلام کرد: پس از بازگشایی پاکات پیشنهادهای دریافتی، ۱۰ فقره از املاک منتشر شده در آگهی برگزاری مزایده اعم از تجاری، مسکونی، اداری با توجه به آیین‌نامه کمیسیون معاملات به برندگان واگذار خواهد شد. در خصوص سهام سه شرکت گروه توسعه اقتصاد ملل، سهامی فرش ایران و تامین سرمایه نوین هیچگونه پیشنهادی دریافت نشده است. بهای تمام شده املاک مذکور جمعا به مبلغ ۵/ ۳۲۷‌میلیارد تومان و سود حاصل از این معاملات مبلغ ۶/ ۱۲۸‌میلیارد تومان در دفاتر موسسه ثبت شد.

رکیش: شرکت کارت اعتباری ایران کیش نتایج شرکت در مناقصه سرویس، نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات تجهیزات سامانه هوشمند سوخت را در سامانه کدال منتشر کرد. بر این اساس شرکت کارت اعتباری ایران کیش برنده مناقصه شده و نامه ابلاغ از طرف کارفرما صادر شده است. مبلغ قرارداد ۶/ ۴۹‌میلیارد تومان و مبلغ ۱۷/ ۱‌میلیارد تومان به عنوان ضمانت‌نامه شرکت در مناقصه نزد بانک کارآفرین محفوظ خواهد ماند.

دالبر: شرکت البرز دارو از دریافت افزایش نرخ برخی از محصولات خود خبر داد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه‌‌‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است. در صورت وجود تغییر بااهمیت در اطلاعات اعلام شده موضوع از طریق سامانه کدال به سهامداران اطلاع‌‌‌رسانی خواهد شد.

کیسون: شرکت کیسون طی اطلاعیه‌‌‌ای از تغییر مفاد اطلاعیه بااهمیت خود در کدال خبر داد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که ابلاغ قرارداد فروش حدود ۱۰‌هزار تن اسکلت فلزی سالن ذوب واحد فولادسازی کارخانه مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق به مبلغ ۵/ ۳۸۷‌میلیارد تومان توسط کارفرما (شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق) که در تاریخ ۲۸/ ۰۹/ ۱۴۰۰در سامانه کدال با عنوان سایر اطلاعات بااهمیت (گروه ب) افشا شده بود، به گروه الف تغییر داده می‌شود.

قثابت: شرکت کارخانه‌‌‌های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان درخصوص علت افزایش تولید و فروش این شرکت در آبان ماه نسبت به ماه‌‌‌های گذشته گفت: به استحضار می‌‌‌رساند فعالیت کارخانه به صورت فصلی است و عملا شروع بهره‌‌‌برداری از اواسط مهرماه آغاز و تا اواخر دی ماه به طول خواهد انجامید و به تبع آن تولید و فروش محصولات هم در همین بازه انجام می‌‌‌پذیرد. لازم به ذکر است این شرکت در پایان هر ماه گزارش‌های مربوط به تولید و فروش محصولات را به اطلاع سهامداران می‌‌‌رساند.

وحافظ: بیمه حافظ از توقف ادامه اجرای قرارداد شرکت با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای افراد معرفی شده جدید با توجه به نامه دریافتی از بیمه مرکزی خبر داد. ضمنا مبلغ درآمدهای عملیاتی سال مالی گذشته ۱۲/ ۱۱‌میلیارد تومان و آخرین درآمد بخش متوقف شده برای یک سال مالی۱۴/ ۵ ‌میلیارد تومان بوده است.