حگردش: ریل گردش ایرانیان در خصوص نوسان قیمت سهام شرکت شفاف‌‌‌سازی کرد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/ ۹/ ۶/ ۳ ماهه منتهی به ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۰) تا مقطع فعلی تغییر بااهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است.

اپرداز: شرکت آتیه داده پرداز از انعقاد قرارداد مهم ارسال انبوه پیامک‌‌‌های بانک از تمامی اپراتورهای فعال کشور به مبلغ ۳/ ۳۹ میلیارد تومان با بانک ملت خبر داد. ضمنا نحوه تسویه بر اساس صورتحساب ماهیانه است.

شبریز: شرکت پالایش نفت تبریز اعلام کرد که پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عرضه وکیوم باتوم تولیدی شرکت در خارج از بورس کالا به استحضار می‌‌‌رساند اخبار منتشر شده کذب محض بوده و تمامی فروش‌های صورت پذیرفته وکیوم باتوم شرکت از طریق بورس کالای ایران انجام می‌شود.

وسالت: بانک قرض‌الحسنه رسالت در خصوص علل تغییر سودآوری بانک اعلام کرد که علت رشد ۳۰‌درصدی در روند سودآوری، افزایش قابل‌توجه منابع بانک از محل سپرده‌‌‌گذاری مشتریان و به تبع آن افزایش درآمد حاصل از کارمزد تسهیلات و همچنین رشد درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری در اوراق مشارکت است.

غدام: شرکت خوراک دام پارس از برگزاری مزایده فروش دو قطعه زمین از محل سایر دارایی‌‌‌های شرکت خبر داد. در اطلاعیه شرکت آمده است که شرکت خوراک دام پارس (سهامی عام) در نظر دارد دو قطعه از املاک خویش را - یک قطعه به مساحت ۲۵۸۸۰ مترمربع با قیمت پایه ۵/ ۷ میلیارد تومان و قطعه‌‌‌ای دیگر به مساحت ۸۰۰ مترمربع به قیمت پایه ۵/ ۶ میلیارد تومان - به صورت نقد به فروش برساند.

وفتخار: سرمایه‌گذاری افتخار سهام به منظور شفافیت بیشتر، مواردی به شرح ذیل اعلام کرد:

۱- دلیل کاهش سود عملیاتی شرکت در ۶ ماه نخست ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال قبل ناشی از ریسک سیستماتیک؛ یعنی شرایط بازار سرمایه و افت شاخص بورس از مرداد ۹۹ بوده است. در نتیجه این امر باعث شناسایی مبلغ ۷/ ۲۷ میلیارد تومان زیان کاهش ارزش سرمایه‌گذاری‌‌‌های کوتاه‌مدت است. این کاهش ارزش مربوط به شرکت تایدواتر خاورمیانه (سهامدار عمده) بود که پیش‌بینی می‌شود کاهش ارزش مذکور تا پایان سال مالی جبران شود.

۲- با توجه به شرایط فوق‌‌‌العاده بازار سرمایه در ۶ ماه ابتدایی سال ۹۹، سود فروش سرمایه‌گذاری‌‌‌ها به مبلغ ۱/ ۸۳ میلیارد تومان شناسایی شده که در سال مالی جاری با توجه به افت شاخص بورس و کاهش شدید قیمت سهام مختلف، زیان فروش سرمایه‌گذاری‌‌‌ها ۷/ ۷ میلیارد تومان در صورت‌های مالی شناسایی شده است. لازم به ذکر است مبلغ قابل‌توجهی از زیان مذکور مربوط به فروش سهام شرکت نوش مازندران به مبلغ۲/ ۱۹ ‌میلیارد تومان است که از این مبلغ ۹/ ۵ میلیارد تومان در سال مالی قبل ذخیره کاهش ارزش در حساب‌‌‌ها ذخیره شده بود و مبلغ ۳/ ۱۳ میلیارد تومان در سال مالی جاری زیان شناسایی شده است.  «وفتخار» همچنین اعلام کرد با توجه به اینکه سال مالی شرکت‌های سرمایه‌‌‌پذیر موجود در پرتفوی شرکت عمدتا پایان اسفندماه است، درآمد سود شناسایی شده در ۶ ماه اول سال نسبت به دوره مشابه و سال مالی قبل رشد ۱۶۰‌درصدی داشته است.