«غبهنوش»: شرکت بهنوش ایران تولیدکننده انواع نوشیدنی‌ها اعم از ماءالشعیر، آبمیوه، دوغ و انواع نوشابه و انرژی‌زاست. این شرکت در مرداد فروش ۱۸۶ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومانی را ثبت کرد که نشان از افت ۸ درصدی نسبت به تیر و رشد ۶ درصدی نسبت به میانگین فروش ماهانه بهار داشت. «غبهنوش» در بهار با فروش ۳/ ۵۳۶ میلیارد تومان به سود خالص ۵۰ میلیارد تومانی رسیده بود. گزارش ماهانه این شرکت نشان می‌دهد فروش داخلی «غبهنوش» در مردادماه ۲/ ۱۸۶ میلیارد تومان و فروش صادراتی آن تنها ۴۵۴ میلیون تومان بوده است.

«غدشت»: شرکت غذایی دشت مرغاب سبد مختلفی از محصولات غذایی شامل رب گوجه‌فرنگی، آبمیوه و شربت، کنسروهای غیرگوشتی، خیارشور و ترشی، مربا، روغن زیتون و روغن شور، سس‌ها، سرکه و گلاب و عرقیجات را در مردادماه به فروش رساند. گزارش ماهانه ارسالی از سوی «غدشت» روی سامانه کدال نشان می‌دهد این شرکت در مرداد فروش ۲۲ میلیارد و ۷۴۸ میلیون تومانی را ثبت کرد که نشان از افت ۴ درصدی نسبت به تیر ماه و افت یک درصدی نسبت به میانگین فروش ماهانه بهار دارد.

«غصینو»: شرکت صنعتی مینو در مردادماه انواع بیسکویت، آب‌نبات و کارامل، تافی، ویفر، کیک، پفک، شکلات و بستنی زمستانی را به فروش رساند. این شرکت در مرداد فروش ۱۱۷ میلیارد و ۸۹۳ میلیون تومانی را ثبت کرد که نشان از افت ۲/ ۹ درصدی نسبت به تیر و رشد حدود ۷ درصدی نسبت به میانگین فروش ماهانه بهار دارد. ۵/ ۱۲۱میلیارد تومان از مبلغ فروش «غصینو» در مردادماه مربوط به فروش داخلی و ۳ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان آن فروش صادراتی بوده و تخفیفی حدود ۷ میلیارد تومانی در این ماه ثبت شده است.

«غویتا»: شرکت ویتانا در مردادماه انواع بیسکویت را به فروش رساند. این شرکت در مرداد فروش ۴۰ میلیارد و ۸۹۷ میلیون تومانی را ثبت کرد که نشان از افت ۸/ ۱ درصدی نسبت به تیر و رشد حدود ۴۶ درصدی نسبت به میانگین فروش ماهانه بهار دارد. ۱/ ۳۶ میلیارد تومان از مبلغ فروش «غویتا» در مردادماه مربوط به فروش داخلی و ۷ میلیارد و ۵۴۵ میلیون تومان آن فروش صادراتی بوده و در عین حال ۲/ ۱میلیارد تومان برگشت از فروش و ۶/ ۱ میلیارد تومان تخفیف نیز ثبت شده است.

«غگلستا»: شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در مردادماه انواع محصولات لبنی شامل شیر پاستوریزه، شیر استریل، خامه، کره، ماست، پنیر، دوغ، محصولات پودری و برخی محصولات غیرلبنی را به فروش رساند. این شرکت در مرداد فروش ۵۳ میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومانی را ثبت کرد که نشان از رشد ۱۲ درصدی نسبت به تیر و رشد حدود ۱۸ درصدی نسبت به میانگین فروش ماهانه بهار دارد. تمامی فروش «غگلستا» در مردادماه به فروش داخلی اختصاص پیدا کرد.

«غدیس»: شرکت پاکدیس در گزارش ماهانه خود از فروش انواع آبمیوه، کنسانتره، پوره، رب گوجه‌فرنگی، انواع نوشابه و انواع الکل و ضدعفونی‌کننده در مردادماه خبر داد. این شرکت در مرداد فروش ۸۶ میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومانی را ثبت کرد که نشان از افت ۲۲ درصدی نسبت به تیر و کاهش ۱۴ درصدی نسبت به میانگین فروش ماهانه بهار دارد. «غدیس» در بهار با فروش ۱/ ۳۰۰میلیارد تومان به سود خالص ۲/ ۵۷میلیارد تومان رسیده بود.

«غپینو»: شرکت صنعتی پارس مینو در مردادماه انواع بیسکویت و چوب شور، آدامس شیک و وایت، ویفر، شکلات‌های قدیم و جدید، پفک، اسنک و پلت را به فروش رساند. این شرکت در مرداد فروش ۳۶ میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومانی را ثبت کرد که نشان از افت ۵۸ درصدی نسبت به تیر و کاهش ۵۱ درصدی نسبت به میانگین فروش ماهانه بهار دارد. حدود ۴۳ میلیارد تومان از مبلغ فروش «غپینو» در مردادماه مربوط به فروش داخلی و ۴ میلیارد و ۵۹۴ میلیون تومان آن فروش صادراتی بوده و تخفیفی حدود ۳/ ۱۱میلیارد تومانی در این ماه ثبت شده است.