«البرز»، بیمه برتر

شرکت بیمه البرز نیز در گذر ۵۹ سال فعالیت خود در صنعت بیمه کشور همواره سعی کرده است بهترین خدمات را به هموطنان گرامی عرضه کند و با سرلوحه قرار دادن اصل مشتری مداری در برنامه‌ها، ‌اهداف و استراتژی خود، رتبه‌های برتر بیشماری را در کارنامه خود و برای آیندگان به یادگار بگذارد که از آن جمله می‌توان به کسب مقام اول مشتری مداری و جلب رضایت مراجعان طی ۹ سال متوالی در بین تمامی شرکت‌های بیمه اشاره کرد.

امروز خرسندیم که در محافل مختلف کشور از بیمه البرز به خاطر عملکرد خوب به ویژه پرداخت به هنگام خسارت‌ها به نیکی و افتخار یاد می‌کنند. چه در حوادث گذشته‌های دور مثل آتش سوزی در بازار بزرگ در دهه ۴۰ شمسی که بیمه البرز با استقرار واحد سیار پرداخت خسارت در محل، چک خسارت را به زیان‌دیدگان پرداخت کرد و چه در حوادث سال‌های نزدیک‌تر مثل حادثه پتروشیمی شازند اراک و زلزله منطقه غرب کشور. بیمه البرز در حادثه زلزله غرب کشور که در سال گذشته رخ داد با اعزام کارشناسان خود و تشکیل ستاد ویژه طی مدت کوتاهی بیش از ۹ هزار پرونده خسارتی را مورد بررسی و مبلغ ۵۴۰ میلیارد ریال خسارت به هموطنان آسیب‌دیده پرداخت کرد.

کسب رتبه اول شفافیت مالی، رتبه اول انفورماتیک،‌ سطح یک توانگری مالی، شفاف‌ترین شرکت بیمه بورسی از لحاظ کیفیت افشا و اطلاع‌رسانی از دیگر دستاوردهای بیمه البرز در سال‌های گذشته بوده است. در این میان، کسب رضایت مشتریان و افکارعمومی ومسئولان از طریق التزام به قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سر لوحه برنامه‌ریزی‌ها در صنعت بیمه خواهد بود و پاسخگویی و شفافیت در مدیریت و اجرا ،‌ تعهد همیشگی فعالان صنعت بیمه می‌باشد. بی شک، تلاش در جهت تأمین امنیت و آرامش برای هموطنان، بزرگترین موهبتی است که خداوند روزیِ هر انسانی می‌گرداند. سیزدهم آذر روز بیمه را به تمامی دست‌اندرکاران صنعت بیمه که خالصانه زحمت کشیدند تا این رویداد ایجاد و به‌عنوان اثری جاودانه در اذهان تداعی شود، تبریک عرض می‌کنم.