باشگاه سپاهان: فرد ممنوع الورود به صورت غیرقانونی به ورزشگاه آمده بود

به گزارش دنیای اقتصاد و  به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، در این اطلاعیه آماده است: به دنبال انتشار تصاویری از یک فرد ممنوع‌الورود به استادیوم‌های فوتبال در ورزشگاه فولادشهر، به اطلاع می‌رساند متاسفانه شخص مذکور بدون دریافت بلیت و به صورت غیرمجاز وارد ورزشگاه فولادشهر اصفهان شده و با بررسی سامانه فروش بلیت، مشخص شد که هیچ‌گونه بلیتی از سوی این شخص خریداری نشده و اساسا وفق حکم پیشین کمیته انضباطی، امکان تهیه بلیت توسط این فرد با مشخصات منتسب، در سامانه وجود ندارد.

این اطلاعیه می افزاید: همانگونه که پیش از این نیز اعلام کرده ایم، باشگاه سپاهان همواره حامی و ملتزم به قانون بوده‌ و اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده است، هرچند که بدیهی‌است علیرغم وجود حکم پیشین مبنی بر ممنوعیت ورود به تمامی ورزشگاه‌ها، باشگاه سپاهان و سایر باشگاه‌ها دسترسی لازم برای کنترل‌ همه ورزشگاه‌ها را ندارند.

روابط عمومی باشگاه سپاهان در انتهای این اطلاعیه آورده است: طبق پروتکل‌های ابلاغی سازمان لیگ، مسوول تامین امنیت و حفاظت ورودی های ورزشگاه‌ها، باشگاه‌ها نیستند. این فرد شاخص، طبق حکم پیشین، و با پیگیری باشگاه سپاهان، ممنوع الورود بوده و امکان دریافت بلیت از سامانه نداشته و به صورت غیرقانونی وارد ورزشگاه شده است که مستندات لازم در این خصوص به کمیته محترم انضباطی ارائه خواهد شد.