مصاحبه copy

رضا صنعتی زاده دبیر دهمین همایش بزرگداشت روز حسابدار  درباره سابقه بزرگداشت روز حسابدار در اصفهان به «دنیای اقتصاد» گفت:

منت خدای را عزوجل! دهمین سالگرد روز حسابدار در اصفهان در حالی برگزار می‌شود که به‌عنوان یکی از باشکوه‌ترین اجتماعات صنفی، مورداحترام کلیه نهادهای مدنی است. اگر به تاریخچه همایش بپردازیم در سال 93 با خرد جمعی و گروهی بنیاد آن گذاشته شد و هرسال با شرایطی فراگیرتر و کامل‌تر برگزار شد. هدف اصلی اتحاد و انسجام حسابداران در قالب تشکل‌ها و نهادهای مدنی و دانش حرفه‌ای حسابداران بناشده است. وی در ادامه درباره دستاوردهای روز حسابدار و همایش آن در اصفهان اشاره کرد: دستاوردهای قابل‌توجه ده‌ساله در قالب موارد ذیل خلاصه می‌شود. ثبت روز حسابدار در تقویم ملی ایران با هماهنگی جامعه حسابداران رسمی ایران؛ اتحاد و انسجام حسابداران در اجتماعی ملی و صنفی به‌صورت گسترده و قابل‌توجه! ترجمه دو جلد کتاب از پروفسور ذبیح‌الله رضایی به نام حسابداری تقلب؛ هدایت درآمد حاصل از فروش کتاب‌های فوق به خیریه محمدامین و وقف آن دکتر اصغر سلطانی، تقدیر از حسابداران برتر، مدیران مالی، اساتید و حسابرسان!

وی افزود: تقدیر از خانواده‌های فوت‌شده حسابداری، چاپ تمبر روز حسابدار با تمثال پدر علم حسابداری دکتر سجادی نژاد، تقدیر از حسابداران برتر، ارتباط موثر با نهادها و ارگان‌های مرتبط با حسابداران در جهت شفافت اقتصادی و ده‌ها ره آور اقتصادی که هرساله با انتخاب رویکردی مناسب از طریق نظرسنجی، سخنرانی‌های برنامه‌ریزی‌شده از سوی حسابداران مطرح صورت می‌گیرد.

صنعتی زاده در پایان درباره بزرگداشت روز حسابدار در هفته آینده گفت: برای سال جاری با رویکرد توسعه پایدار و برنامه هفتم توسعه با حضور اساتید مطرح ازجمله پروفسور علی رحمانی و دکتر اکبری، پیش‌بینی لازم صورت گرفته است.امید است این حرکت در مسیر شفاف‌سازی و ارتقا و توسعه اقتصادی که حاصل آن بهره‌وری ملی است نقش خود را به‌خوبی اجرا نماید. فرصت را مغتنم شمرده از همه صاحب نظرات درخواست راهنمایی و ارائه پیشنهاد دارم و برای روز چهارشنبه 15 آذر ساعت 16 لغایت 20 از تمام فعالین اقتصادی به‌خصوص حسابداران دعوت به عمل می‌آورم. سالن همایش سیتی سنتر زینت‌بخش حضور شما خواهد بود.

با آرزوی موفقیت برای جامعه حسابداران و دیگر صنوف کشور