مراسم تشییع پیکر شهید جانباز سرافراز خیراله خواجه

این شهید بعد ازسال ها افتخار جانبازی و تحمل بیش از سی سال  رنج  جراحات و آسیب های  دوران دفاع مقدس به جمع دوستان شهید خود پیوست.    

در این مراسم با شکوه که با عزاداری حاضران همراه بود،  نماز شهید به امامت آیت ا... رهبر مسوول هماهنگی تبلیغات اسلامی ذوب آهن اصفهان اقامه شد و پیکر مطهر این شهید سرافراز در گلزار شهدای ورنامخواست به خاک سپرده شد.

آیت ا... رهبر در این مراسم با گرامیداشت یاد شهید جانباز خواجه، تمامی جانبازان کشورمان را شهدای زنده انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نامید و گفت: جانبازان ما علی رغم سختی های دوران بیماری، از خدا راضی بوده و شکر گذار او هستند و بالاترین اجر را پیش خدای بزرگ دارند و ما باید ازآن ها الگو بگیریم.  

وی افزود جانبازان عزیزما در جبهه افتخار شهادت را نصیب خود کردند و بعد از سال ها رنج جانبازی وقتی به دیدار خدا نایل می شوند  مانند این است که برای  باردوم به افتخار شهادت نایل شده اند. شایان ذکر است که حاج خیراله خواجه همرزم و بلمچی سردار شهید محمد علی شاهمرادی فرمانده تیپ قمر بنی هاشم (ع) متولد سال ۱۳۴۷بود که ۲۱ دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به افتخار جانبازی نایل شد و طی بیش از ۳۰ سال به مرور آثار بیماری های جراحت او بیشتر شده و سرانجام به همرزمان شهیدش پیوست.