امین طلبی گفت: واحدهای صنعتی که آلایندگی زیست‌محیطی داشته باشند مجاز به فعالیت نبوده و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری می‌شود. مجوز برای مشاغل جدید دارای این شرایط در هیچ یک از شهرک‌های صنعتی این شهرستان صادر نخواهد شد.

وی ادامه داد: حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا در این منطقه هدف از اجرای این قانون است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تیران و کرون با اشاره به فعالیت کارگاه‌های صنعتی ریخته‌گری در روستای عزیزآباد از توابع تیران و کرون، خاطرنشان کرد: این مراکز صنعتی دارای آلایندگی و نارضایتی‌هایی است که موضوع در کارگروه‌های تخصصی در حال پیگیری است. به گفته طلبی، وضعیت این مراکز باید بررسی و مورد رسیدگی قرار گیرد تا در یک شرایط سالم فعالیت کنند وگرنه امکان فعالیت آنان وجود ندارد.

وی به معضل مشاغل مزاحم شهری اشاره کرد و گفت: کارگروه ساماندهی این دسته از فعالیت‌های شغلی تشکیل شده و باید مراکز تولیدی و یا صنعتی که فعالیت آنان مطابق با ضوابط شهری نیست از محدوده شهر خارج شوند. وی اضافه کرد: پروانه کسب این دسته از مشاغل تمدید نخواهد شد و باید کسبه فعال در این حرفه‌های شغلی از مناطق شهری به سمت منطقه‌های صنعتی جابجا شوند.

طلبی خاطرنشان کرد: مشاغلی که برای ساکنان هر منطقه و محله مسکونی نارضایتی ایجاد کنند مطابق با قانون با آنان برخورد می‌شود و مشاغل مزاحم شهری باید جابجا شوند.

همچنین خبرنگار دنیای اقتصاد در شهرستان کاشان از ادامه روند اجرای پل اسحاق‌آباد  این شهرستان از محل اعتبارات  ملی خبر داد.

بر اساس همین خبر رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: پل اسحاق‌آباد بخشی از پروژه باند دوم محور کاشان به برزک، ورکان و موته است که سازه پل تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل آن نیازمند ۴۰ میلیارد ریال اعتبار است.

مجتبی آراسته اظهار کرد: ساخت پل اسحاق‌آباد از محل اعتبار ملی ۲۰۰ میلیارد ریال (۲۰میلیارد تومان) هزینه داشته است که با تکمیل و  بهره‌برداری از آن یکی از نقاط حادثه‌خیز محور برزک به کاشان حذف و ایمن‌سازی خواهد شد. وی افزود: عرشه پل اسحاق‌آباد به‌صورت دو دهانه و به طول هشت متر است که ساخت آن ۲۴۰ متر مکعب بتن‌ریزی داشته و تاکنون حدود یک هزار متر مکعب بتن‌ریزی در این پروژه انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان تصریح کرد: پروژه تکمیل باند دوم برزک - کاشان - سه‌راهی موته به طول ۶۵ کیلومتر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند که با هدف ایمن‌سازی راهه‌ای استان اصفهان در حال انجام است. آراسته اظهار کرد:  تکمیل و ایمن‌سازی بیش از ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان کاشان از جمله محور قدیم قم  به کاشان، کنارگذر شرقی کاشان، محور برزک _ورکان _ موته، محور جدید حرم تاحرم و جاده قدیم کاشان به نطنز از برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان و شهرستان کاشان است. وی گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام راه‌سازی و محورهای نیازمند تعریض در شهرستان کاشان نیازمند ۲۰ هزار میلیارد ریال(۲ هزار میلیارد تومان) اعتبار است که در برنامه‌های مدیران استانی و کشوری در حال تدوین و اجرایی شدن است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان، افزود: شهرستان کاشان، یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه همسنگ دارد که ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی درجه یک، ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی و فرعی و ۴۰۰ کیلومتر آزادراه است.