۳۴۱ هزار خانه توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است

وی افزود: از سال گذشته این اقدام آغاز شده و در حال حاضر ۳۴۱ هزار مسکن در حال ساخت است که ۲۲۸ هزار باب آن در روستاها و ۱۱۲ هزار باب آن در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر بنا شده است. معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این پروژه و مأموریت را اقدامی مؤثر در خانه‌دار شدن مردم دانست و تصریح کرد: حجم بالایی از فعالیت‌های ساخت و ساز را در دست داریم تا این پروژه‌ها عملیاتی شود.

وی به وضعیت استان اصفهان در اجرای این مأموریت اشاره کرد و گفت: ۹ هزار ۷۰۰ باب مسکن شهری و ۲۳۰۰ باب مسکن اقشار آسیب‌پذیر شهری و ۹ هزار ۵۰۰ باب مسکن روستایی در قالب طرح نهضت ملی در این استان در حال احداث است.

سهرابی خاطرنشان کرد: استان اصفهان نسبت به دیگر استان‌های کشور پیشرو بوده و حجم بالایی از فعالیت‌های ساخت و ساز را در قالب این طرح دارد.

به گزارش ایسنا، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سفر به تیران و کرون عملیات اجرایی احداث ۴۷۰ باب مسکن را کلنگ زنی کرد و ساختمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در محیطی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

۴۷۰ باب مسکن احداثی به‌صورت گروه ساخت در زمینی به وسعت ۵۲ هزار متر مربع بنا خواهد شد که ۱۰۰ واحد آن مربوط به کارکنان آموزش و پرورش و مابقی برای متقاضیان عمومی ثبت نامی است.