ذوب‌آهن بهتر از قبل می‌شود

سامان نریمان‌جهان با اشاره به تساوی بدون گل ذوب‌آهن برابر مس رفسنجان، اظهار کرد: بازی پایاپایی را پشت سر گذاشتیم و هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بودند. تیم ما نیز بازی خوبی انجام داد و موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم. بالاخره فوتبال است و گاهی روی دور بدشانسی توب‌ها گل نمی‌شوند. اما در کل خوب بودیم.

وی افزود: ذوب‌آهن خیلی بهتر خواهد شد و در هفته‌های آینده مطمئن باشید تیم بهتر می‌شود. در این بازی هم مستحق برد بودیم و امیدوارم در بازی با ملوان پیروز باشیم. نریمان‌جهان در خصوص پیوستن خود به ذوب‌آهن از نیم فصل، یادآور شد: برای نفت مسجد سلیمان و آقای عنایتی آرزوی موفقیت می‌کنم. چند پیشنهاد داشتم، اما با توجه به شناختی که از ذوب‌آهن و آقای تارتار داشتم، تصمیم گرفتم به تیم بپیوندم. امیدوارم روزهای خوش و بهتری را در ذوب‌آهن رقم بزنیم. وی با اشاره به نوار ۶ هفته‌ای بدون پیروزی ذوب‌آهن، توضیح داد: ممکن است این موضوع برای هر تیمی پیش بیاید و مهم پس از آن است که تیم برگردد و دوباره خوب بازی کند. امیدوارم در بازی با ملوان جبران کنیم تا با بازگشت به رده هشتم دوباره همه چیز از نو شروع شود.

این بازیکن تازه‌نفس ذوب‌آهن در پایان درباره ادامه همکاری تارتار با ذوبی‌ها، خاطر نشان کرد: چیزی درباره جدایی او از باشگاه نه شنیده‌ایم و نه حس کردیم. فکر نمی‌کنم چنین چیزی صادق باشد و قطعا تا آخر فصل همراه ما هستند. با تارتار ان‌شاءالله یکی از بهترین تیم‌های ایران خواهیم بود.