رسول سواری افزود: زمین‌های یاد شده در شهرک‌های صنعتی نجف آباد، خمینی شهر و شهرک فناوران اصفهان به شکل استیجاری و شرایط خاص واگذار می‌شود.

او با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان شرایط ویژه ای را برای کاهش دغدغه‌های شرکت های دانش بنیان فراهم کرده است، ادامه داد:علاوه بر این ، ۴۲۰ زمین نیز برای استقرار واحدهای دانش بنیان در این استان اختصاص داده شده است.مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به شرایط واگذاری زمین به شرکت‌های دانش بنیان اظهار‌کرد: این شرکت‌ها باید در سامانه «دانش بنیان. آی آر» تایید شوند.

وی اضافه کرد: تسهیلات دیگری نیز برای واگذاری زمین به اینگونه شرکت‌ها در نظر گرفته شده است که از جمله آنها واگذاری اقساطی است. سواری خاطرنشان کرد: متقاضیان استفاده از این تسهیلات می‌توانند ۱۰ درصد از مبلغ واگذاری زمین را نقدی و مابقی اقساط را پس از دوره تنفس ۶ ماهه در ۴۸ قسط پرداخت کنند. ۸۰ شهرک صنعتی مُصوب در استان اصفهان وجود دارد که از این تعداد ۷۵ شهرک صنعتی عملیاتی شده و در حال واگذاری است، همچنین ۵۰ درصد از شهرک های استان به ظرفیت نهایی خود رسیده‌اند. بیش از ۱۴۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مُصوب و فعال این استان مشغول کار هستند.