ستون راست پایین copy

 وی با بیان این که مشکل اساسی صنعت در گلپایگان نبود زمین است، ادامه داد: برخی از زمین‌ها به افرادی واگذار شده است که فعالیتی در آن انجام نمی‌دهند و به دلیل کم‌کاری در شرکت شهرک‌های صنعتی استان این زمین‌ها از آن افراد خلع ید نمی‌شود تا در اختیار افرادی که می‌خواهند کار کنند قرار بگیرد. بارها به این موضوع تأکید کردیم، اما متأسفانه مانع تولیدی که از آن سخن می‌گوییم اکنون استان اصفهان و شرکت شهرک‌های صنعتی است. نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در خصوص ریکال شدن داروی وارداتی «آموکسی کلاو» از هند گفت: بر روی داروها نباید خیلی حساس باشید، نمونه مشابه بسیاری از داروها وجود دارد و پزشک‌ها نباید سخت‌گیری کنند. آموکسی کلاو داروی منحصر به فردی برای هیچ میکروبی نیست و شخصاً هیچ وقت آموکسی کلاو را تجویز نمی‌کنم، البته وزارت بهداشت در حوزه دارویی کم‌کاری کرده بود.

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس در خصوص پرداخت بدهی به تأمین اجتماعی گفت: مشکل در ساختار خود تأمین اجتماعی است. پرداختی‌ها به بیمه سلامت خوب انجام شده و در این راستا به ما گفتند پرداختی‌ها به بیمه سلامت که ۲۰ میلیون نفر را تحت پوشش خود دارد، به‌روز شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی می‌شود طی دو الی سه ماه آینده در شوینده‌ها دچار کمبود در بازار شویم، تصریح کرد: پیش‌بینی بد نکنید، من اطلاعی ندارم، ولی باید با تدبیر این مورد را پیش‌بینی کنند.