حامد موحدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز با اشاره به لزوم سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار‌کرد: با تلاش و پیگیری‌های مجدانه بعمل آمده اراضی مورد نیاز جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در تمامی شهرهای این شهرستان (نطنز، طرق‌رود، بادرود و خالدآباد) تامین شده است.  

وی با بیان اینکه از ابتدای ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای طرقرود و خالدآباد مشکل تامین زمین وجود نداشت گفت: در شهر بادرود مشکلاتی در رابطه با زمین مورد نیاز این طرح وجود داشت که با پیگیری‌هایی که در آن زمان بعمل آمد مشکل به طور کامل رفع شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز با اشاره به اینکه تامین زمین در شهر نطنز با مشکل جدی مواجه بود گفت: در این شهر از متقاضیان ثبت نام شده برای طرح نهضت ملی مسکن، حدود ۸۰۰ نفر واجدشرایط شناخته شدند که تامین زمین برای این تعداد متقاضی پیگیری ویژه‌ای را می‌طلبید.  

وی افزود: در این راستا پیشنهاد الحاق به محدوده در دستور کار قرار گرفت و با تلاش‌های بعمل آمده در سطح استان اصفهان و شهرستان نطنز، الحاق ۴.۳ هکتار از اراضی دولتی به محدوده شهر در شورای برنامه‌ریزی استان به تایید رسید.  

موحدی بیان داشت: برای تأمین مابقی اراضی مورد نیاز مطابق با سیاست‌گذاری‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و مسوولان شهرستان نطنز، توافقاتی با شهرداری نطنز به‌عمل آمد و با این اقدام مشکل اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهر مرتفع و گامی جدی برای شروع این پروژه در شهرستان نطنز برداشته شد.