عزیزالله عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان اصفهان برای شهرستان فریدن هنوز به فرمانداری ابلاغ نشده که پیگیری‌های لازم در این باره انجام شده است. کل اعتبارات این سفر برای شهرستان فریدن ۳۰۰ میلیارد تومان است که این اعتبار برای بخش‌های مختلف کشاورزی، راه‌ها، مدارس و... بود.

وی با تأکید بر بالا رفتن کیفیت جاده‌های روستایی، افزود: سه محور شامل جاده‌های بین روستایی است که تخصیص اعتبار مناسب برای بازسازی این راه‌ها ضروری است. جاده‌های بین روستایی قودجانک به چیزان، ننادگان به چغا و دهق به میلاگرد با توجه به تردد زیاد نیاز به ترمیم و بازسازی دارند. در این مسیرها زمین‌های کشاورزی زیادی وجود دارد که دارای جاده‌های ارتباطی مناسبی نیستند.

فرماندار فریدن درباره لزوم قرار گرفتن مجدد نام این شهرستان در میان شهرستان‌های کم برخوردار کشور، گفت: این مهم را در سفر استاندار اصفهان به فریدن مطرح کردیم که جز اولین مصوبات مشترک شهرستانی و استانی بود که بر این اساس سازمان برنامه و بودجه باید نام فریدن را جز مناطق کم برخوردار قرار دهد. البته از نظر اشتغال جز مناطق کم برخوردار محسوب می‌شویم و باید در شاخصه‌های دیگر نیز جز مناطق کم برخوردار محسوب شویم.

عباسی گفت: سازمان برنامه و بودجه پذیرفته که فریدن باید جز مناطق کم برخوردار محسوب شود و موافق هستند این کار انجام شود. اگر مصوبات سفر رئیس جمهور و استاندار با اعتبارات آن ابلاغ شود بسیاری از مشکلات شهرستان را می‌توانیم پیگیری و حل کنیم.