مشتریان راهکاران ابری از مزایای آن می‌گویند

شرکت «آرتان پترو کیهان» که در زمینه‌ی تولید محصولات پتروشیمی برای صنایع پایین‌دستی فعالیت می‌کند، یکی از مشتریان راهکاران ابری است. مدیر مالی این شرکت، صرفه‌جویی در هزینه‌ها را مهم‌ترین مزیت این راهکار می‌داند و می‌گوید: «مجموعه نوپای ما برای سرمایه‌گذاری در بخش IT نیازمند صرف منابع مالی قابل‌توجهی بود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم از سرویس راهکاران ابری همکاران سیستم استفاده کنیم تا ضمن استفاده از نرم‌افزاری قوی و به‌روز، از تهیه‌ و نگهداری زیرساخت‌ها بی‌نیاز شویم.»

از طرفی حفظ امنیت اطلاعات همیشه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سازمان‌هاست که معمولا پرداختن به آن نیازمند منابع مالی و انسانی است. به همین دلیل برای بیش‌تر کسب‌وکارهای متوسط توجیه اقتصادی ندارد. مدیرمالی شرکت «والا نیک کیمیا» معتقد است ذخیره‌ اطلاعات در دیتاسنتر حرفه‌ای مانند راهکاران ابری، باعث ایجاد اطمینان خاطر از امنیت اطلاعات سازمان‌ها می‌شود و همچنین دغدغه‌های مربوط به نگهداری این زیرساخت و از دست رفتن احتمالی اطلاعات یا آرشیو این اطلاعات هم از بین می‌برد.»

همچنین در دنیای امروز که عرصه رقابت است، امکان نظارت لحظه‌ای برای مدیران می‌تواند قدرت تصمیم‌گیری سازمان‌ را افزایش دهد و به همین دلیل اهمیت زیادی برای کسب‌و‌کارها خواهد داشت. این موضوعی است که مدیر مالی شرکت فیتکو به آن اشاره می‌کند و می‌گوید: «همیشه و هر جا که به سیستم مالی و گزارش‌های مربوط به آن نیاز داشته باشیم، راهکاران ابری در دسترس ماست. با توجه به ماهیت شرکت و لزوم انجام ماموریت‌های داخلی و خارجی، به راحتی می‌توانیم به سیستم مالی دسترسی داشته باشیم و گزارش‌های مورد نیازمان را از سیستم استخراج کنیم. همچنین نمایندگی‌های ما در سایر شهرها هم می‌توانند از نرم‌افزار مالی با همان کیفیت دفتر مرکزی استفاده کنند. کارشناسان مالی در مواقع ضروری امکان استفاده از نرم‌افزار در زمان‌های خارج از ساعات اداری و در خارج از دفتر شرکت را هم دارند که این موضوع باعث افزایش سرعت عمل واحد مالی شده و در مواقع ضروری کمک بزرگی به ما کرده است.»