معرفی نمایشگر تعاملی Flip سامسونگ

نمایشگرهای حرفه‌ای

سامسونگ با پیشگامی در بازار جهانی نمایشگر و تلویزیون چند سالی است که مدل‌های متنوع و مختلفی از نمایشگرهای تجاری و اداری را تولید و عرضه می‌کند. نمایشگرهای حرفه‌ای سامسونگ در چند بخش متنوع ویدئو وال (video wall)، نمایشگرهای حرفه‌ای فضای باز (Full Outdoor)، تخته‌های آموزشی E-Board، نمایشگرهای هتلی و... طراحی و عرضه شده‌اند.

Flip نسل جدید نمایشگرهای حرفه‌ای E-Board سامسونگ است.

نمایشگر Flip

نمایشگر تعاملی ۵۵اینچی Flip با رزولوشن اولترا اچ‌دی (UHD)، اتصال سریع و راحت به ابزارهای جانبی، داشتن قلم کاربردی، پایه منعطف دستگاه و بسیاری از قابلیت‌های دیگر فضای تعاملی و سازنده‌ای را در جلسات اداری فراهم می‌کند.

قلم

به کمک قلم Flip، اعضای جلسه می‌توانند ایده‌ها و برنامه‌های خود را به تصویر بکشند. این امکان وجود دارد تا به طور همزمان چهار نفر بر روی نمایشگر مطالبی را بنویسند و بکشند. برای پاک کردن موارد نوشته‌شده هم تنها کافی است انگشتان خود را بر روی شکل مورد نظر بکشید و دوباره شروع به نوشتن کنید.

حالت‌های متنوع نصب

نمایشگر تعاملی Flip را می‌توان با پایه و بدون پایه (نصب دیواری) نصب و راه‌اندازی کرد. در هر دو حالت هم می‌توان دستگاه را در حالت‌های عمودی و افقی قرار داد و محتوای مورد نظر را به شکل دلخواه به نمایش گذاشت.

نمایش فایل‌ها

ابزارهای جانبی مانند لپ‌تاپ، کامپیوترهای اداری، موبایل، تبلت و حافظه‌های USB به Flip متصل می‌شود و هر نوع سند و مدرکی در قالب‌ها و فرمت‌های مختلف ورد، پاورپوینت، اکسل و پی‌دی‌اف بر روی صفحه نمایش چشم‌نواز UHD آن به تصویر درمی‌آید.

امنیت اطلاعات

برای حفاظت بیشتر از اطلاعات محرمانه شرکت‌ها و موسسات این قابلیت ایجاد شده تا با یک رمز عبور چهاررقمی از مدارک، فایل‌ها، اسناد، دست‌خط‌ها و نوشته‌های ذخیره‌شده بر روی نمایشگر محافظت کرد.

اشتراک ایده‌ها

پس از پایان جلسات اداری می‌توان تمامی ایده‌ها و مطالب نوشته‌شده بر روی نمایشگر را با دیگر حاضران در جلسه به اشتراک گذاشت. اشتراک از طریق ای‌میل، ثبت در حافظه‌های خارجی مانند یواس‌بی و هارد و چاپ کاغذی مطالب، شیوه‌هایی است که در اختیار کاربران گذاشته شده است.

سخن نهایی

پیشرفت تکنولوژی نیازمند نیروی محرکه‌ای است که منعطف به نیاز روز بازار هدف باشد. در مبحث ویدئو وال و دیجیتال ساینج‌ می‌توان از تولیدات محتوایی جدید، ویدئووال‌هایی با طرح‌های نوین(دارای زوایای گوناگون، منحنی و...) و بال رفتن کیفیت محتوای ویدئویی به عنوان دو نیروی محرکه اصلی پیشرفت این سیستم ها نام برد که هر کدام می تواند نیاز جدیدی در بازار ایجاد کند.اگر چه یکی از بهترین گزینه‌های تبلیغات پویا برای مجتمع‌های تجاری، فرودگاه‌ها، هتل‌ها و... ویدئو وال است، اما نمی‌توان بدون پشتوانه علمی و اقتصادی، یک راهکار ویدئو وال جدید را توجیه کرد. به همین منظور اجرایی کردن طرح های تبلیغاتی نیازمند مشاوره از طراحان دکور و مشاوران اجرایی ویدئو وال است تا بتوان با کمترین هزینه و زمان و بهینه ترین فضای فیزیکی ممکن، یک ویدئو وال را نصب کرد.