پی‌پینگ؛ راهکاری جامع برای خدمات پرداخت کسب و کارها

فین‌تک یا فناوری‌های مالی به کمک بانک‌ها آمده‌اند و خدمات مالی را به‌طور ساده‌تر در اختیار عموم مردم و صاحبان کسب ‌وکار قرار داده‌اند. مهم‌ترین خدمات نوین ارائه‌شده به‌وسیلۀ استارت‌آپ‌های فین‌تک، در حوزه‌های دریافت و پرداخت پول، سرمایه‌گذاری، پرداخت قبوض و حتی گرفتن وام‌ ارائه می‌شود. فین‌تک به ساده‌شدن بسیاری از فرایندهای پیچیده که کسب‌وکارها را برای دریافت پول، فروش آنلاین، مدیریت مالی و وصول مطالبات آزار می‌دهد، کمک کرده است. دسترسی آسان و سریع تمام کاربران به خدمات مالی و پولی در بستر اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های تحت وب تحولی ارزشمند است. دریافت پول به شیوه سنتی همیشه با حاشیه‌ها و ریسک‌های فراوانی همراه بوده است. چه آن زمان که شما در گروه دوستان دنگ‌ها را جمع‌آوری می‌کنید و چه آنکه یک مرکز خیریه، قرض الحسنه خانگی، فروشگاه و حتی یک سازمان بزرگ پول دریافت می‌کند.استارت‌آپ‌‌های فین‌تک با ارائۀ راهکارهای مبتنی بر فناوری، شکل موجود خدمات مالی و مدل‌های معمول مالی را تغییر داده‌ و ریسک دریافت و پرداخت وجه به روش‌های سنتی را به میزان درخور توجهی کاهش داده‌اند.

در استارت‌آپ‌ پی‌پینگ کاربر برای انتقال وجه نیازی به به‌اشتراک‌گذاشتن اطلاعات بانکی اعم از شماره حساب، شماره کارت و شماره شبا نخواهد داشت و از طریق سرویس‌ها و راهکارهای بانکی و مالی بدون اتلاف وقت، مطالبات، پرداخت‌های دوره‌ای و منظم به‌صورت اتوماتیک انجام می‌شود. سازمان‌ها و مراکز با استفاده از خدمات فین‌تک برای مدیریت مالی، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات خود مسیری بسیار ساده و آسان را طی می‌کنند. فروش در شبکه‌های اجتماعی، فروش در محل با استفاده از دستگاه‌های MPOS  وPC POS، جداسازی اتوماتیک سهم بازاریابان، عامل‌های فروش و سایر ذی‌نفعان فروش و صدور فاکتور آنلاین برخی از راهکاری‌های پی‌پینگ است.سیستم فاکتور آنلاین پی‌پینگ نوعی سیستم جامع برای مدیریت وصول مطالبات است. این سرویس با تمرکز بر نیازهای خاص اشخاص، سازمان‌ها و کسب‌وکارها مدیریت مالی و صدور آنلاین فاکتور تا مرحله وصول مطالبات و دریافت دوره‌ای منظم را انجام می‌دهد. از طریق این سرویس مدیر سیستم می‌تواند با تعریف آیتم‌های مالی و قیمت‌ خدمات یا محصولات، بر فعالیت کاربران سیستم فروش به‌سادگی مدیریت کند. صدور فاکتور اختصاصی با لوگوی سازمان، گزارش‌گیری از فهرست فاکتورها و زمان سررسید، پیگیری گردش مالی با یک کلیک و یادآوری اتوماتیک زمان سررسید فاکتور در کنار اپلیکیشن موبایلی و دسکتاپ سیستم فاکتور، پروسه صدور و مدیریت فاکتور را برای سازمان‌ها آسان‌تر کرده است.

اگر پیش از این فریلنسرها و کسب‌وکارهای خانگی برای فروش محصولات و خدمات خود در شبکه‌های اجتماعی، ‌بصورت کارت به کارت پول دریافت می‌کردند و یا فروشگاه‌های آنلاین لازم بود مسیر طولانی و پیچیده دریافت درگاه بانکی را طی کنند، حالا با استفاده از خدمات سرویس‌های فین‌تک این امر بسیار آسان، ایمن و هوشمندانه مدیریت و انجام می‌شود. از طرفی با استفاده از سیستم درخواست پول، تعریف آیتم‌های مالی، اشتراک گذاری لینک می‌توانند پول دریافت کنند و از سویی دیگر با بکارگیری API های متنوع در بستر سایت و اپلیکیشن، بازاریابی و فروش، صدور فاکتور و دریافت پول را به آسانی مدیریت کنند. قطعاً می‌دانید که جمع‌آوری صحیح و شفاف وجوه، یکی از حیاتی‌ترین نیازهای سازمان‌های مردم نهاد، خیریه‌ها، صندوق‌های قرض الحسنه و هیات‌های مذهبی است. تکنولوژی‌های مالی با ارائۀ خدمات متنوع و پشتیبانی مناسب این مراکز، دغدغه دریافت کمک و مطالبات را به حداقل می‌رساند.

مدیریت پرداخت‌های منظم و دوره‌ای به‌صورت اتوماتیک، راه‌اندازی کمپین‌های مختلف برای جمع‌آوری کمک، واریز پول به حساب مراکز بدون نیاز به آگاهی از اطلاعات حساب و ارائه راهکارهای مدرن برای شفافیت مالی و امکان اشتراک گزارش‌ها با اعضا و کاربران بخشی از راهکار جامع پی‌پینگ  به کاربران است. شرکت ماناتدبیرآواتک یکی از اعضای نظام صنفی یارانه‌ای کشور و اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی با نام تجاری «پی‌پینگ» از سال ۹۴ تاکنون با کمک فناوری نوین کوشیده است خدمات دریافت و پرداخت پول را به ساده‌ترین شکل ممکن در بستری امن به افراد، کسب‌وکارها و سازمان‌ها ارائه کند. پی‌پینگ با جذب بیش از ۹۰هزار کاربر این روزها تنها یک ارائه‌دهندۀ سرویس‌های پرداخت آنلاین نیست بلکه مجموعه‌ای از سرویس‌ها و راهکارهای متناسب با نیازهای کاربران را ارائه می‌کند.