گلکسی اس۹ سامسونگ

آینده  نگر بازار

این محصول فوریه 2018 به‌عنوان پرچمدار گوشی‌های شرکت کره‌ای وارد بازار می‌شود و خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده است که به‌صورت همزمان مدل بزرگ‌تر این محصول موسوم به «گلکسی اس9 پلاس» نیز وارد بازار خواهد شد.

آی‌فون اپل

آینده  نگر بازار

هنوز به درستی نام مدل بعدی پرچمدار گوشی‌های اپل مشخص نیست. اما این شرکت سپتامبر آینده «آی‌فون ایکس» را به روز کرده و احتمالا دارد مدل بزرگ‌تر آن با پسوند «پلاس» نیز عرضه شود. همزمان با این امر، برنامه‌ریزی‌هایی برای ساخت مدل ارزان‌تر این گوشی هوشمند با نام «آی‌فون ایکس‌سی» نیز صورت گرفته است.

نوکیا ۹

آینده  نگر بازار

شرکت فنلاندی HMD برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است تا بهترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند خود را سال 2018 میلادی با نام «نوکیا 9» عرضه کند. این گوشی هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید اوریو، فاقد هرگونه کلید سخت‌افزاری است.

هوآوی پی‌11

آینده  نگر بازار

این پرچمدار چینی که فوریه آینده در کنگره جهانی تلفن‌همراه از آن رونمایی خواهد شد، به‌گونه‌ای ساخته شده که دوربین اصلی آن سه لنز مجزا دارد و مجهز به سیستم هوش مصنوعی است.

پیکس ۳ گوگل

آینده  نگر بازار

شرکت گوگل سال آینده پرچمدار گوشی‌های خود را در ماه اکتبر عرضه و تصمیم دارد آن را با کیفیت بالا مجهز به سیستم سخت‌افزاری پیشرفته و جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید به دست کاربران برساند.

 اچ‌تی‌سی یو۱۲

آینده  نگر بازار

شرکت اچ‌تی‌سی -که هم‌اکنون یکی از زیرمجموعه‌های گوگل محسوب می‌شود- امسال پرچمدار خود را با نام «یو11» عرضه کرده و قصد دارد سال آینده یکی از زیباترین و پیشرفته‌ترین گوشی‌های جهان را با نام «یو۱۲» روانه بازار کند.

ال‌جی جی۷

آینده  نگر بازار

شرکت کره‌ای در خانواده پرچمداران خود، گوشی هوشمندی را با نام «ال‌جی جی۷» آماده ورود به بازار می‌کند که اسکنر عنبیه چشم داشته و دوربین دیجیتالی آن بسیار پیشرفته است.

موتو جی۶ موتورولا

آینده  نگر بازار

این گوشی هوشمند که هم‌اکنون با نام «پلِی» در شرکت موتورولا توسعه می‌یابد، همراه با گوشی‌های دیگری موسوم به «موتو جی6 پلِی» و «موتو جی6 پلاس» روانه بازار خواهد شد.

گوشی تاشو مایکروسافت

آینده  نگر بازار

این گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر هم‌اکنون در حال تکمیل است و احتمالاً مایکروسافت از آن با عنوان «سرفیس فون» رونمایی کند. نمایشگر OLED این گوشی هوشمند، انعطاف‌پذیر بوده و درعین‌حال، قابلیت‌های کاربردی پیشرفته‌ای نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

ایکسپریا سونی

آینده  نگر بازار

«ایکسپریا ایکس‌زد2  پریمیوم» سونی به‌عنوان یکی از قدرتمندترین گوشی‌های جهان وارد بازار شده و شرکت ژاپنی تصمیم دارد به کمک آن، محبوبیت از دست رفته را بازگرداند. سطح روی این گوشی هوشمند، نمایشگری با لبه‌های باریک است.