قرار سبز در شهر شوشتر: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی، پاکسازی محوطه ورزشگاه تختی توسط مسوولان و بازیکنان تیم امید اندیشه و پاکسازی مسیر کوهپایه‌های منطقه تنگ عقیلی توسط اعضای کوهنوردی هامون شوشتر انجام شد.

قرار سبز در شهر شیراز: صد و چهل و ششمین برنامه پاکسازی طبیعت فارس در جشنواره انار ارسنجان انجام شد. این جشنواره سومین سال متوالی است که در راستای حمایت از جوامع محلی و با دستاوردهای بومی منطقه در ارسنجان برگزار می‌شود.

قرار سبز در استان گیلان: انجمن بوم‌بانان گیلان در افتتاحیه نمایشگاه نقاشی، صنایع دستی و هنرهای تجسمی سندروم داون شرق گیلان حضور یافتند که در حاشیه این نمایشگاه طومار مطالبه رسیدگی و تصویب هرچه سریع‌تر لایحه حمایت از معلولان و لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان امضا شد.

قرار سبز در شهر تهران: مدرسه طبیعت طهران با هدف ایجاد فرصت رهایی، تجربه آزادی و شوق بازی در طبیعت برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال پنجمین اردو را در هوای پاییزی به انجام رساند. گل‌بازی و خاک‌بازی، پختن نان و بازی در دامان طبیعت از جمله فعالیت‌هایی بود که کودکان در این اردو انجام دادند.

قرار سبز در شهر شیروان: بیست و چهارمین همایش پاکسازی طنین پاکبانان شیروان در مسیر میدان انقلاب تا میدان کوهنورد با مشارکت همیاران مردمی انجام شد.

قرار سبز در شهر مشهد: روستای ابرده در مشهد با همت انجمن همیاران محیط‌زیست و حیوانات و جمعی از استادان و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی پاکسازی شد.

قرارسبز در شهر خور و بیابانک: پاکسازی طبیعت روستای آبگرم با همت انجمن مهربانان طبیعت بیابانک و همراهی اداره ورزش و جوانان شهرستان خور و بیابانک و پایگاه بسیج سمیه انجام شد.

قرار سبز در شهر یاسوج: نهضت سبز زاگرس درادامه فعالیت‌های‌ انسان دوستانه‌ خود بین دانش‌آموزان‌ کم‌بضاعت منطقه جلاله یکی از روستاهای محروم استان کهکیلویه و بویراحمد لوازم‌التحریر و پوشاک توزیع کردند.

قرار سبز در شهر تهران: شاهین تیوای حسینی از آلمان تا ایران را با هدف به چالش کشیدن استفاده بیش از اندازه از سوخت‌های فسیلی با چرخ پیمود، وی یک سال و هشت ماه در راه بود تا چرخش را به موزه هنرهای معاصر هدیه کند.

آخر هفته