کسب جایزه مدیریت سلامت اداری توسط بیمه پارسیان
بیمه پارسیان موفق به کسب جایزه مدیریت سلامت اداری شد.
در راستای برنامه ششم از 10 برنامه تحول نظام اداری کشور و فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی از حضور شرکت بیمه پارسیان در دومین دوره نظام ارزیابی مدیریت سلامت اداری تقدیر شد و این سازمان در سطح دو پیشرو در مدیریت سلامت اداری قرار گرفت. گفتنی است جایزه مدیریت سلامت اداری به منظور شناسایی و تقدیر از سازمان‌هایی که در حوزه زیرساختی انگیزشی و توانمندسازی عملکرد مناسبی داشته اند در نیمه دوم سال 1389 طراحی شده و تاکنون دو دوره از این نظام ارزیابی با اهداف سنجش توانمندی‌های موجود در سازمان جهت مدیریت سلامت اداری، سنجش نظام‌های انگیزشی موجود در سازمان جهت پرهیز از توسعه فساد اداری و سنجش نظام‌ها، ساختارها و فرهنگ سازی اجرایی شده است که بیمه پارسیان یکی از شرکت‌های تقدیر شده در دوره دوم بود.


پارسیان برترین بیمه خصوصی کشور به انتخاب بنکر

نشریه بنکر یکی از برجسته‌ترین مجلات بانکی - مالی جهان در جدیدترین رتبه‌بندی خود بیمه پارسیان را در جایگاه اولین شرکت بیمه خصوصی کشور قرار داد.
در شماره جدید این نشریه که در نوامبر ۲۰۱۱ منتشر شد، درمیان ۵۰۰ موسسه مالی اسلامی جهان بیمه پارسیان در رتبه ۱۴۷ قرار گرفت و در میان شرکت‌های بیمه داخلی نیز جایگاه اولین شرکت بیمه خصوصی و همچنین دومین شرکت بیمه کشور را به خود اختصاص داد.نشریه معتبر بنکر در این رتبه بندی ۶۷۵موسسه مالی از ۵۵ کشور جهان را مورد ارزیابی قرار داده است که از این بین ۵۰۰ موسسه بر حسب درصد‌های نگهداری دارایی‌های خود مطابق با قوانین شریعت رتبه‌بندی شده‌اند.
گفتنی است نشریه بنکر (The Banker ) که انتشار آن از سال ۱۹۲۶ میلادی آغاز شده و وابسته به نشریه بین‌المللی فایننشال تایمز است در بیش از ۱۵۰ کشور در سراسر دنیا منتشر می‌شود و منبعی کلیدی برای اطلاعات و تحلیل‌های صنعت بانکداری به شمار می‌رود.


با گردآوری و پژوهش مدیرعامل بیمه پارسیان
کتاب فرهنگ اصطلاحات بیمه منتشر شد

کتاب فرهنگ اصطلاحات بیمه با گردآوری و پژوهش مدیرعامل بیمه پارسیان منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان، گردآوری و پژوهش این کتاب بر عهده‌هادی اویارحسین بوده و با هدف گردآوری واژگان و اصطلاحات بیمه در یک مجموعه به لحاظ ارتباط و وابستگی رشته‌ای بیمه با یکدیگر و نیز با هدف تسهیل کار دانشجویان و پژوهشگران در این رشته‌ها، به ویژه در زمینه پرسشنامه‌های بیمه، متن بیمه‌نامه‌ها و قراردادهای بیمه‌ای مستقیم و اتکایی و سرانجام ارایه یک فرهنگ اصطلاحات واحد به جای چند فرهنگ لغات، توسط انتشارات پوشش گستر به چاپ رسیده است.
گفتنی است علاقمندان و پژوهشگران جهت تهیه این کتاب می‌توانند با روابط‌عمومی بیمه پارسیان تماس حاصل فرمایند.