شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در بهمن ماه سال 83 به‌عضویت سازمان بورس اوراق بهادار تهران با نماد «وآتی» در آمده است.
با فروش بخشی از سهام بانک صنعت و معدن، بخشی از سهام شرکت به دیگر سهامداران حقوقی و حقیقی انتقال یافته است و ترکیب سهامداران در حال حاضر به‌شکل نمودار مقابل است.

بزرگترین سهم از سهام شرکت‌های بورسی موجود در سبد سهام شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند را سهام شرکت صنایع شیمیایی ایران با حدود 87 میلیون سهم تشکیل می‌دهد که از سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت شرکت است.
شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در جهت ایجاد تنوع در سرمایه‌گذاری‌های خود، حرکت نموده و تدریجا سهم سهام خود در حوزه‌های فلزات اساسی، معادن و گروه خودرو و قطعات را افزایش داده است. آخرین ترکیب سرمایه‌گذاری‌های شرکت، همچنین ترکیب سهام در شرکت‌های بورسی و غیر بورسی آتیه دماوند را می‌توان به ترتیب در نمودار‌های ارائه شده ملاحظه نمود.
سرمایه‌گذاری در صنایع جدید
شرکت از بدو تاسیس بخشی از سرمایه خود را به سرمایه‌گذاری در صنایع کاملا جدید و برخوردار از آخرین تکنولوژی روز جهان اختصاص داده است و در این راستا در صنایع زیر سرمایه‌گذاری نموده است. از شرکت‌های یاد شده در جدول شماره یک، شرکت آپادانا سرام وارد مرحله تولید آزمایشی شده و شرکت سایان کارت از شرکت‌های فعال و سودده در حوزه خدمات کارت‌های اعتباری است. شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در طول سال‌جاری ضمن افزودن سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، چادر ملو و سرمایه‌گذاری امید به پرتفوی خود، سرمایه‌گذاری‌های قبلی خود را در سهام شرکت‌های سایپا، زامیاد و ملی مس به‌میزان قابل توجهی مطابق جدول شماره دو افزایش داده است.