خط و نشان‌های صهیونیستی و پاسخ‌های ایران - ۶ مهر ۹۱
پس از مقامات اسرائیلی این هفته نوبت مقام‌های نظامی ایران بود که بخواهند جواب لفاظی‌های اسرائیل را درباره تهدید ایران به حمله بدهند. در راس آنها هم فرمانده کل سپاه بود. چند ماهی هست که اسرائیل با بهانه قرار دادن برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز مدام ایران را به حمله نظامی تهدید می‌کند و مدعی است که چون ایران در حال دستیابی به سلاح هسته‌ای است، دیگر زمان دیپلماسی به پایان رسیده و باید از گزینه نظامی استفاده شود. اگرچه تل آویو می‌داند در این مسیر لازم است که توافق ایالات متحده را هم به همراه داشته باشد به نظر می‌رسد آمریکا و اسرائیل درباره بازه زمانی‌ای که باید اقدام نظامی علیه ایران صورت بگیرد، توافق ندارند.
کاخ سفید معتقد است که هنوز زمان برای دیپلماسی باقی است هرچند که این زمان نامحدود نیست. آمریکا در عین حال بر استفاده از گزینه افزایش تحریم‌ها علیه ایران اصرار دارد. اما در کنار این تهدیدات لفظی، این بار مقام‌های نظامی ایران هم به طور گسترده‌ای پاسخ این تهدیدات را دادند. از فرمانده کل نیروهای مسلح گرفته تا مقام‌های عالی رتبه ارتش و سپاه و در راس آنها هم سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه.
او در تازه‌ترین اظهارنظر، جنگ اسرائیل علیه ایران را حماقتی «محتمل» خوانده و در عین حال گفته است «ایران خود را برای پاسخ به این حماقت آماده کرده است.» فرمانده هوا فضای سپاه، سردار حاجی‌زاده هم گفته است در صورت حمله به ایران جنگی در می‌گیرد که کل منطقه را متاثر می‌کند. او نام جنگ جهانی سوم را برای این اتفاق به کار برده است.