مذاکره رئیس امور بیمه‌های وزارت مالیه افعانستان با بیمه دانا
رئیس امور بیمه‌های وزارت مالیه افغانستان و هیأت همراه با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه دانا دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، در این دیدار که آبان ماه امسال در ساختمان مرکزی بیمه دانا برگزار شد، آقایان جبل عاملی رئیس هیأت مدیره ،آقای تقوی نایب رئیس هیأت مدیره و آقای فلاح عضو هیأت مدیره و معاون فنی اموال حضور داشتند. در این دیدار اشتراکات فرهنگی و زمینه‌های همکاری بازرگانی بین دو کشور مورد اشاره قرار گرفت و طرفین درباره چگونگی همکاریهای بیمه‌ای فی مابین بحث و تبادل نظر کردند. در این دیدار همچنین آقای فضل الباری ممتاز رئیس امور بیمه‌های وزارت مالیه افغانستان با تأکید بر لزوم افزایش همکاریهای دو جانبه، خواستار استفاده از تجربیات ایران در حوزه صنعت بیمه شد.
شایان ذکر است با امضای تفاهم نامه‌ای بین ایران و افغانستان شرکت‌های بیمه‌ای می‌توانند در جهت راه‌اندازی شعب در شهرهای مختلف دو کشور اقدام نمایند.

درخشش شعبه نوشهر بیمه دانا در طرح سنجش مشتری مداری
نتایج طرح سنجش میزان رضایت مندی مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاههای اجرایی استان مازندران در سال 1390 در قالب کتابی با عنوان نظرسنجی منتشر شده است.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، در این کتاب که توسط دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری مازندران انتشار یافته است، شعبه نوشهر بیمه دانا با کسب عدد رضایت ۲/۹۰ در سال ۱۳۹۰ در بین کلیه دستگاههای اجرایی استان مازندران رتبه نخست مشتری مداری را به دست آورده است. براساس نتایج استخراج شده همچنین بیمه البرز رتبه دوم،بیمه آسیا رتبه ۲۲،شعبه ساری بیمه دانا رتبه ۲۹ و شرکت بیمه ایران نیز رتبه ۴۱ این نظرسنجی را به دست آورده اند.

برگزاری سمینار بازاریابی و فروش بیمه‌های عمر
دومین سمینار بازاریابی و فروش بیمه‌های عمر با حضور مدیرعامل ، مدیران ، کارشناسان و نمایندگان شرکت بیمه دانا در هتل بزرگ فردوسی تهران برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا ، در این سمینار که روز ۲۱ آبان به همت مدیریت بیمه‌های عمر و پس انداز برگزار شد ، آخرین دستاوردها ، تکنیک‌های فروش و بازاریابی خدمات بیمه‌ای ، فنون مذاکره در بیمه‌های عمر ، مشتری یابی و آخرین تحولات در حوزه بیمه‌های عمر مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
در این سمینار ابتدا رنجبر کلهرودی مدیر بیمه‌های عمر و پس انداز ضمن تشکر از برگزارکنندگان سمینار ، رویکرد این مدیریت را استفاده از تجربیات و دانش فنی همکاران ذکر کرد و تأمین منفعت اجتماعی ، توسعه عدالت اجتماعی ، ثبات بازار بیمه و افزایش ثروت‌های اجتماعی را از جمله مزایای بیمه‌های عمر بر شمرد. درادامه آقای دکتر کاردگر عضو هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به تأثیر بیمه‌های زندگی بر رشد اقتصادی کشورها ، بر لزوم گسترش بیمه‌های زندگی در کشور با توجه به ظرفیت‌های موجود تأکید کرد .
وی افزود : بیمه‌های زندگی در رشد شاخص مالی صنعت بسیار موثر بوده و از دیدگاه نهادی ، از طریق افزایش مشارکت بیمه گذاران و بیمه‌گران در بازار مبادله‌ای ناشی از رشد بهره مشترک تبلور خواهد یافت .
دکتر کاردگر با اشاره به اینکه این رشته بیمه‌ای با هدایت سرمایه‌های کوچک خانوارها به سمت ایجاد ظرفیت‌های اقتصادی و رفع دغدغه‌های نهاد خانواده حرکت می‌کند ، اظهار داشت : سرانه بیمه عمر در کشور ما سالانه 6 دلار است ، در حالی که این رقم درکشورهای پیشرفته 364 دلار است . در این سمینار دکتر درگی مدرس دانشگاه درخصوص فروش و بازاریابی خدمات بیمه‌ای ، مهندس احمدی درباره فنون مذاکره در بیمه‌های عمر ، سروی نماینده مشهد درخصوص گفته‌ها و ناگفته‌های فروش بیمه‌های عمر ، قزوینه نماینده کرمانشاه درباره مشتری یابی بیمه‌های عمر و خانم محمدیان رئیس انجمن صنفی نمایندگان بیمه دانا درخصوص اقدامات انجام شده انجمن ،بیان مشکلات صنفی نمایندگان و داشتن هدف برای موفقیت در کارها سخنرانی کردند.
ثنایی سرپرست مدیریت دفتر تحقیقات و مطالعات بیمه‌ای نیز در این همایش با اشاره به استراتژی چابک سازی سازمانی ، هدف و رویکرد جدید این دفتر را نهادینه کردن محوریت دانایی و دانش و نفوذ آن به بدنه شرکت ذکر کرد و افزود : در بازار رقابتی امروز هدف ما افزایش سهم بازار و همدلی سازمان و شبکه فروش برای حضور قدرتمند در صنعت بیمه است .

بازدید مدیرعامل از شعبه بوشهر
مدیرعامل بیمه دانا در بازدید از شعبه بوشهر ضمن بررسی عملکرد 7 ماهه این شعبه،با مسوولان و مقامات اقتصادی این استان دیدار و گفت و گو کرد.
طبق گزارش دریافت شده از شعبه بوشهر دکتر کاردگر عضو هیأت مدیره و مدیرعامل و هیأت همراه روز ۱۷ آبان از شعبه بوشهر بازدید و با کارکنان و نمایندگان این شعبه گفت و گو کردند. در سفر به استان بوشهر،مدیرعامل در جلسه مشترکی با معاون برنامه ریزی استانداری، مدیرکل دفتر اموراقتصادی استانداری و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان بوشهر در مورد عملکرد شرکت بیمه دانا،حسن سابقه و خدمات مطلوب آن در سطح استان و نیز احراز رتبه دوم مشتری مداری در طرح تکریم ارباب رجوع در سال ۱۳۹۰ توضیحاتی ارائه کرد.

کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،تحت پوشش بیمه دانا
یش از 20 هزار نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان تحت پوشش بیمه دانا قرار گرفتند. آقای بهشتی نژاد رئیس شعبه نقش جهان اصفهان گفت: در پی انعقاد توافق نامه و قرارداد جامع بیمه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،کلیه بیمه‌های این دانشگاه اعم از بیمه‌های درمان تکمیلی،عمر و حوادث گروهی کارکنان،بیمه‌های خودرو دانشگاه و کارکنان اعم از شخص ثالث و بدنه، بیمه آتش سوزی ساختمانهای اداری،انبار و مراکز درمانی دانشگاه و بیمه‌های مسوولیت پس از برگزاری مناقصه بین شرکت‌های مختلف بیمه با عاملیت شرکت نمایندگی حامی گستر ملل به بیمه دانا واگذار شد. وی افزود: با انعقاد این قرارداد،همایشی در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی با حضور 350 نفر از مسوولان،رابطین و کاربرهای دانشگاه علوم پزشکی به منظور تبیین و تشریح شرایط قرارداد جامع بیمه‌ای بر گزار شد که در آن آقایان جبل عاملی رئیس هیأت مدیره بیمه دانا،کارگشا مدیر بیمه‌های درمان،دکتر ضیایی پزشک معتمد و معاون شعبه نقش جهان و سید قلعه مدیرعامل شرکت نمایندگی حامی گستر ملل،سخنان جامعی در خصوص معرفی خدمات شرکت بیمه دانا و توانایی‌های قابل توجه این شرکت در بین شرکت‌های بیمه و نیز تشریح ویژگی‌های قرارداد منعقد شده ایراد کردند.
در این همایش آقایان دکتر سلطانیان معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی و فاضلی مدیر خدمات پشتیبانی دانشگاه نیز شرایط مناقصه،جایگاه ویژه بیمه دانا در مناقصه مذکور و سابقه درخشان این شرکت را در بین شرکت‌های بیمه‌گر تشریح کردند. گفتنی است: اجرای بیمه نامه‌های اموال و اشخاص به ترتیب به عهده شعب نقش جهان و زاینده رود خواهد بود.

مشکلات نمایندگان بیمه دانا مطرح شد
اعضای کمیته استانهای انجمن صنفی نمایندگان با مدیرعامل بیمه دانا دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا در این دیدار که در دفتر مدیر عامل برگزار شد،مهمترین مسایل و مشکلات نمایندگان مطرح و بررسی شد. دکتر کاردگر عضو هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در این نشست که بیش از سه ساعت به طول انجامید،ضمن ریشه یابی مسایل و مشکلات نمایندگان و ارائه پاسخ و رهنمودهای لازم،به اهمیت نیروی انسانی در شرکت پرداخت و اظهار داشت: حرکت ما حرکت رو به جلویی است و در این مدت رشد مناسبی داشته ایم که امیدواریم با همدلی و هماهنگی همه کارکنان و نمایندگان،روند رو به رشد ما ادامه یابد.
وی،سودآوری و وصول حق بیمه‌ها را مورد تأکید قرار داد و از نمایندگان خواست قدرت ارزیابی و تحلیل اطلاعات و آمار خود را تقویت کنند و افزود: با صبر و شکیبایی و رعایت منشور اخلاقی و طرح تکریم می‌توان از رقابت منفی جلوگیری و به سمت افق روشن و مشخص حرکت کرد. در این دیدار خانم محمدیان رئیس انجمن صنفی نمایندگان و اعضای کمیته‌های استانی به طور جداگانه مسایل و مشکلات خود را مطرح کردند که مدیرعامل نیز رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

عرضه بیمه مسافرتی جدید بیمه دانا
شرکت بیمه دانا باگسترش ارائه خدمات بیمه‌ای برون مرزی خود بیمه نامه مسافرتی جدیدی رابرای مسافرین عازم خارج از کشور عرضه می‌نماید .
عباس رنجبر کلهرودی مدیر بیمه‌های عمر و پس انداز بیمه دانا بااعلام این خبر افزود: بمنظور ارائه خدمات بیمه‌ای مطلوب به مسافرین خارج از کشور ، طی قراردادی که با شرکت رایس شوتز منعقد شده است ، کلیه هموطنان عزیزی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند می‌توانند با خرید این بیمه نامه از طریق شعب و نمایندگان سراسر کشور شرکت بیمه دانا از خدمات بیمه مسافرتی جدید بیمه دانا برخوردار گردند.
مدیر بیمه‌های عمر و پس انداز بیمه دانا در ادامه یادآور شد که شرکت بیمه دانا در عرضه انواع بیمه‌های مورد نیاز مسافرین در کشور پیشگام بوده است و باتعامل با شرکت‌های فعال بین المللی از جمله آکسا، دکاو ، مفری و رایس شوتز ، صدها هزار نفر از مسافرین هموطن رادر داخل و خارج از کشور و در اقصی نقاط عالم تحت پوشش‌های بیمه‌ای قرارداده است. وی افزود: هدف از ارائه بیمه‌های مسافرتی ، کمک به مسافرین محترمی است که جهت سیاحت ، زیارت و یا ادامه تحصیل و یا ضرورت‌های شغلی به خارج از کشور مسافرت می‌کنند و با خرید این بیمه نامه می‌توانند از مزایای بیمه‌ای همچون پرداخت هزینه‌های کلیه فوریتهای پزشکی و دندانپزشکی ، جراحی ، داروخانه و دعاوی حقوقی و .... تا سقف 000/50 یورو بهره مند گردند.