از مهرآباد تا تهران
کیا مقدم بعد از 12 سال دوری از وطن و شکست در زندگی زناشویی برای پیگیری کارهای شخصی و خانوادگی به کشور بازمی‌گردد، ولی در همان بدو ورود با اتفاقی روبه‌رو می‌شود که زندگی خودش و بسیاری را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. او با این اتفاق‌ها با شرایط تازه در ایران نیز روبه‌رو می‌شود.
این خلاصه‌ای از داستان مجموعه تلویزیونی مهرآباد است که قرار است از شبکه تهران هرشب پخش شود، اما این تصور را نداشته باشید که قرار است سریالی جدی و البته دراماتیک ببینید، چرا که مهرآباد مجموعه کمدی‌درام اجتماعی است. این سریال که با نام تهران نو به کارگردانی فرید سجادی حسینی براساس نوشته‌ای از امید سهرابی و امیر رضا طلاچیان ساخته شده است، تصویربرداری خود را از آذر ۹۰ آغاز کرد. در مهرآباد مهران احمدی، هومن سیدی، علی سرابی، بهروز شعیبی، شقایق دهقان، ندا مقصودی، لیندا کیانی، سمیرا ذکایی، بیژن افشار، مسعود میرطاهری، بهناز جعفری، آتنه فقیه نصیری، پوراندخت مهیمن، گلاره عباسی، سوگل طهماسبی، الهام کردا، بهاره ریاحی، عباس شجاع بازی می‌کنند.
نکته قابل تامل این سریال حضور افتخاری اشکان خطیبی در نقش‌های متفاوت است. اینکه قرار است چه اتفاق‌هایی بر سر کیا بیاید و با چه داستان‌های تازه‌ای در تهران رو به رو خواهد شد روایتی است که باید به انتظار آن از شبکه پنجم باشید.