جوانان تولیدکننده زیر چتر حمایت دولت
فعالان جوان عرصه صنعت برای کمک به تولید کشور از واحدهای پرتلاش در این حوزه الگو و انرژی می‌گیرند. سیدعلی صدری رئیس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران در حاشیه برگزاری مراسم هشتمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان با بیان این مطلب گفت: باید تلاش کنیم با بهبود وضعیت کسب و کار و اقتصاد کشور مشوق‌های خوبی برای سرمایه گذاری جوانان کشور در این عرصه ایجاد شود.
وی افزود: برگزاری این جشنواره ملی در هشت سال گذشته با هدف کمک به قشر جوان مدیر و تولیدکننده بوده است و امیدواریم با حمایت و حضور مستمر مسئولان دولت تدبیر و امید و وزارت صنعت، معدن و تجارت در این گونه جشنواره‌ها و تقدیر از فعالان جوان صنعت و تولیدکننده، در آینده شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در اعتلای بخش صنعت کشور باشیم.
براساس اظهارات سیدعلی صدری، در جشنواره امسال 32 تولیدکننده و مدیر جوان از سراسر کشور و همین طور چند پیشکسوت و چهره ماندگار صنعت و معدن از بین 700 متقاضی برگزیده شدند و به آنها لوح و تندیس و نشان ویژه مدیریت اعطا شد.
در این مراسم ، جمعی از مسئولان ارشد دولت از جمله استاندار تهران، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، معاون اقتصادی مناطق ویژه اقتصادی ، یداله صادفی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران و ... حضور داشتند.