برنامه‌های شرکت پرداخت اول کیش «جیرینگ» در بخشهای اجتماعی و کمپین آینده آن اعلام شد. مهرداد خطیبی مدیر عامل جیرینگ در گفتگویی درباره فعالیتهای این شرکت گفت: ما علاوه بر حوزه پرداخت، در چند حوزه دیگر فین‌تک، در حال تولید و پیاده سازی سرویس‌های متفاوتی هستیم که بتوانیم همگام با تکنولوژی روز دنیا پیش برویم. این سرویس‌ها به طور مستقیم از طریق خود جیرینگ و یا شرکا و استارت آپهای تحت حمایت و قرارداد جیرینگ در حال تحقیق، توسعه و اجرایی شدن است. مدیرعامل این شرکت فعال در بخش پرداخت موبایلی و سرویس دهنده به بانک‌ها و موسسات پرداختی افزود: در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز علاوه بر مشارکت با سازمان‌های خیریه و ایجاد بستر لازم برای جمع آوری کمک‌های مردمی از طریق اپلیکیشن جیرینگ پی، در سال جاری، حمایتهایی را از برخی استارت آپهای حوزه فین‌تک در دستور کار قرار داده‌ایم تا با ایجاد زیرساخت و دسترسی‌های لازم، شرایط را برای شکوفایی ایده‌ها فراهم آوریم.

وی درخصوص حضور جیرینگ در نمایشگاه امسال الکامپ افزود: در ابتدای شکل گیری جیرینگ با توجه به تولدجیرینگ در بدنه اپراتوری، سمت و سوی این شرکت ارائه خدمات B۲B و ایجاد یک شبکه گسترده از عوامل فروش بوده است؛ لذا ما در تمامی نمایشگاههای تلکام در سالهای اخیر حضور فعال و متفاوتی داشتیم و همواره به معرفی سرویسهای جدیدی که سازمانها، شرکتها و استارت آپها میتوانند به مشتریان ارائه دهند، پرداخته ایم؛ اما در نمایشگاههای الکامپ و یا سایر فضاهای نمایشگاهی دیگر، حضور کمرنگ‌تری داشته‌ایم. در حال حاضر با توجه به اتخاذ استراتژی ارتباط مستقیم با مشتری نهایی و ارائه سرویسهای مختص B۲C به عنوان یک شرکت مستقل ارائه دهنده خدمات، تصمیم بر حضور قویتر و موثرتر در نمایشگاه الکامپ گرفتیم.

خطیبی درباره کمپین جدید جیرینگ یا «کمپین خیلی تنده» گفت: از نگاه کارشناسی، خدمات پرداخت خرد باید در قالب کیف پول و خارج از اکوسیستم آنلاین شبکه بانکی صورت بگیرد. هزینه و تبعات امنیتی استفاده از کارت بانکی در پرداخت‌های اینترنتی و همراه، قابل تامل است. امنیت و سرعت بالای خدمات کیف پول محور، راهکار منطقی برای پرداخت خرد در خدمات پرداخت و تیکتینگ است. در این کمپین، از یک طرف به دنبال نمایش سرعت بالای خدمات کیف پول محور در مقایسه با سایر راهکارهای پرداخت هستیم و از طرفی، به دنبال نمایش سرعت جیرینگ در طراحی و تولید محصولات و خدمات ارزش افزوده مالی و پرداخت هستیم. شما سرعت جیرینگ را در پرداخت از طریق کیف پول و یا حتی سرعت ارسال پیامک‌های انجام پرداخت از طریق بانکهای طرف قرارداد به خوبی لمس می‌کنید. وی در پاسخ به این سوال که ویژگی‌های این کمپین چیست گفت: همانطور که عرض کردم معرفی و به رخ کشیدن تند و تیز بودن سرویس‌های مبتنی بر کیف پول و درگاه پرداخت واحد جیرینگ، توسعه و تجاری سازی محصولات و همچنین تمایز و سرعت بالا در طراحی و تولید محصولات، هدف اصلی طراحی این کمپین بوده است.

هدف ما در وهله اول، معرفی محصولات جدید جیرینگ از قبیل اپلیکیشن جامع پرداخت با نام «جیرینگ پی»، اپلیکیشن و پرتال حوزه گردشگری با نام دوجیم (جزیره جیرینگی) که با حمایت و مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش در این جزیره عملیاتی شده است و همین طور اپلیکیشن خدمات بیمه‌ای با نام جبران بوده است. این سه اپلیکیشن با توجه به روند رو به رشد استفاده از تلفنهای هوشمند و اینترنت همراه، بر دو بستر آنلاین و آفلاین قابل استفاده هستند. ما امیدواریم با توجه به طیف خدمات گسترده و متمایزی که این اپلیکیشنها ارائه می‌دهند، بتوانیم به بخشی از نیاز جامعه هدف مربوطه پاسخ دهیم. در گام دوم، توسعه فروش خدمات اپراتوری و حوزه فینتک، مبتنی بر اپلیکیشن و زیرساخت اپراتوری است. البته این دو مورد، اهداف اصلی ما در این کمپین هستند و سایر اهداف و تارگت‌های برنامه‌ریزی شده را در طول اجرای کمپین اعلام خواهیم کرد.