ایرانسلی ها؛ منتظر باشید!
ایرانسل به زودی خدمات جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد که برنامه کاربردی اطلاع شهری ایرانسل، برنامه کاربردی نشان ایرانسل، بسته ترکیبی من، سامانه گویای خرید شارژ و پیام پیشواز ایرانسل از جمله آنها هستند که در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم. برنامه کاربردی نشان ایرانسل
برنامه کاربردی نشان ایرانسل لایه ای دیجیتال از محتوا است که از زاویه دید دوربین یا تبلت برای کاربران قابل مشاهده است و به این طریق اطلاعات یا اشیای جدیدی را به محیط واقعی اضافه می کند. مشترک با این فناوری قادر خواهد بود تعامل بیشتری با محیط اطراف خود داشته و دنیایی از اطلاعات را توسط برنامه کاربردی نشان ایرانسل همراه خود داشته باشد. همچنین با استفاده از این برنامه کاربردی می تواند اطلاعات مکانی محیط پیرامون خود را با تجربه ای کاملا متفاوت و کاربردی به دست آورد.
پیام پیشواز ایرانسل
با استفاده از سرویس جدید «پیام پیشواز»، مشترکان اعتباری ایرانسل می توانند از طریق ارسال پیامک به ۸۵۸۵ یا از طریق پورتال این سرویس در وب سایت ایرانسل، ثبت نام کرده و یک پیام متنی برای خود تنظیم کنند تا در زمان دریافت تماس، پیام متنی تهیه شده به صورت یک پیام فلش بر روی تلفن تماس گیرنده نمایش داده شود.
وجود امکان ثبت نام یا لغو سرویس یا تنظیم وضعیت از طریق ارسال پیامک، استفاده از سرویس را بسیار آسان کرده است و با امکان تعریف لیست مجاز استفاده از سرویس می توان با قراردادن شماره های موردنظر در این لیست، از این سرویس تنها برای آن دسته از مخاطبین خود که نامشان در لیست ذکر شده استفاده کرد.
همچنین با امکان تعریف لیست غیرمجاز با قراردادن شماره های موردنظر در این لیست، می توان به طور خودکار از نمایش پیام برای شماره هایی که مایل نیستید پیام پیشواز شما را دریافت کنند، اجتناب کنید.
از سرویس پیام پیشواز می توان به عنوان روش جدید برقراری ارتباط در مواردی که امکان پاسخگویی نیست، استفاده کرد و از طریق پورتال اینترنتی این سرویس جدید، می توان پیام های گوناگون را برای مخاطبان متفاوت، در زمان های متفاوت، تنظیم کرد.
کاربرانی که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند نیز می توانند از امکان تنظیم پیام و نمایش آن برای مخاطبان و کاهش هزینه ارسال پیامک بین المللی استفاده کنند.
برای استفاده از این سرویس می توان عبارت"OZV" را به 8585 پیامک کرد و سپس امکان تنظیم عبارت انتخابی فراهم و می توان از آن استفاده کرد. برای انصراف از سرویس نیز کافی است عبارت "LAGHV" را به 8585 پیامک کرد. برای تنظیم عبارت انتخابی نیز می توانید عبارت مورد نظر را به 8585 پیامک کرد و در این صورت، عبارت پیامک شده جایگزین عبارت قبلی (در صورت وجود) خواهد شد. ثبت نام و استفاده از این سرویس هم اکنون تنها از طریق پیامک با هزینه ماهیانه 5 هزار ریال امکان پذیر است.
سامانه گویای خرید شارژ و پرداخت صورتحساب
در راستای سهولت روند خرید اعتبار و یا پرداخت صورتحساب، سرویس جدیدی با نام «سامانه گویای خرید شارژ و پرداخت صورتحساب ایرانسل» برای شما مشترکین عزیز اعتباری و دائمی ایرانسل راه اندازی شده است. بدین ترتیب تمامی مشترکین سیم‌کارت اعتباری یا دائمی ایرانسل می توانند برای افزایش اعتبار یا پرداخت صورتحساب، با شماره گیری تلفن گویای ۷۰۹ به «سامانه گویای خرید شارژ و پرداخت صورتحساب ایرانسل » متصل شده و پس از انتخاب مبلغ مورد نظر خود، از طریق درگاه بانک، هزینه مربوط را پرداخت نمایند. با استفاده از این سرویس تمامی مشترکین اعتباری می توانند علاوه بر خرید شارژ برای خط خود، برای سایر خطوط اعتباری نیز شارژ تهیه نمایند. مشترکین سیم‌کارت دائمی می توانند با شماره گیری ۷۰۹ علاوه بر پرداخت صورتحساب خود، برای سیم‌کارت اعتباری دیگران نیز شارژ ارسال نمایند. دریافت شارژ شگفت انگیز نیز از طریق این سرویس امکان پذیر می‌باشد. ضمنا از تمامی کارت های عضو شبکه شتاب نیز می توان استفاده نمود.
بسته ترکیبی من
شرکت ایرانسل در اقدامی نوین این امکان را برای شما مشترکین سیم کارت اعتباری فراهم آورده تا بسته ترکیبی خود شامل دقایق مکالمه ایرانسلی، تعداد پیامک فارسی ایرانسلی و ترافیک اینترنت همراه را تا سقف تخفیف ۹۴% بر اساس برآورد مصرف خود طراحی کنید! کافیست با در نظر گرفتن حجم مصرف دلخواه خود، میزان هر یک از موارد ذکر شده را در لینک مربوط مشخص کنید و نسبت به ایجاد بسته اقدام نمایید. قیمت بسته ایجاد شده دقیقا منطبق با میزان مصرف برآورد شده از سوی شما می باشد.