مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول از این پس می‌توانند برای پرداخت صورت‌حساب و خرید شارژ از سامانه *111# استفاده کنند. استفاده از این سرویس برای مشترکان دائمی همراه اول، جهت مشاهده و پرداخت صورت‌حساب پایان‌دوره و میان‌دوره به راحتی و تنها با شماره‌گیری کدهای دستوری زیر امکان‌پذیر است. مشاهده و پرداخت صورت‌حساب پایان‌دوره*111*111#
مشاهده و پرداخت صورت‌حساب میان‌دوره*۱۱۱*۱۱۲#
پس از مشاهده صورت حساب، مشترکان با ارسال عدد 1 می‌توانند اقدام به پرداخت صورت‌حساب خود کنند. به این ترتیب با دریافت تایید پرداخت، به درگاه بانک وصل می‌شوند و می‌توانند با ارسال شماره کارت شتاب و رمز دوم، صورت‌حساب خود را پرداخت کنند.
همچنین مشترکان اعتباری همراه اول از این پس می‌توانند با ارسال کد دستوری *۱۱۱*۱۲۵# نسبت به خرید مستقیم شارژهای ۲، ۵، ۱۰ و ۲۰ هزار تومانی همراه اول، اقدام کنند. جهت انجام خرید کافی است پس از اتصال به شبکه بانکی، شماره کارت شتاب و رمز دوم خرید خود را ارسال کنند.


سیم‌کارت دیتا با طعم ۳G
سیم‌کارت دیتای همراه اول از نوع سیم‌کارت اعتباری است و تنها امکان استفاده از دیتا و پیامک در آن مهیاست. مشترکان می‌توانند با استفاده از این سیم‌کارت از خدمات نسل ۳ همراه اول در بیش از ۱۷۰ شهر سراسر کشور با استفاده از رومینگ ملی بهره‌مند شوند. قیمت این سیم‌کارت برای مصرف‌کننده نهایی ۱۰۰ هزار ریال بوده که دارای پنج هزار ریال اعتبار اولیه و یک گیگابایت اینترنت هدیه جهت استفاده در یک ماه است. فرآیند تغییر نام و تعویض این سیم‌کارت همانند سیم‌کارت‌های عادی است و با تغییر نام ماهیت سیم‌کارت (محدودیت مکالمه) تغییر نمی‌کند. همچنین مشترک می‌تواند با خرید پین یا شارژ مستقیم از طریق گوشی تلفن همراه یا پرتال همراه اول، سیم‌کارت خود را شارژ و بسته‌های اینترنت را خریداری کرده یا با نرخ عادی (نیم ریال به ازای هر کیلوبایت) از اینترنت استفاده کند. جزییات سیم‌کارت دیتا به شرح جدول ذیل است:pic۱


بسته‌های هم تگ برای مشترکان دائمی همراه اول
از این پس مشترکان دائمی همراه اول با خرید بسته‌های ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه می‌توانند علاوه بر امکان تقسیم این دقایق با به ترتیب یک یا دو مشترک دائمی، از مزایای مکالمه نامحدود رایگان دوطرفه با آنها بهره‌مند شوند. هر مشترک دائمی می‌تواند ۵۰۰ دقیقه یا ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه را خریداری کند و این دقایق را به ترتیب با یک یا دو مشترک دائمی دیگر به اشتراک بگذارد. همچنین مشترک خریدار بسته، امکان مکالمه نامحدود رایگان دوطرفه با مشترک یا مشترکانی که بسته را با آنها به اشتراک گذاشته است، دارد و دقایق مکالمه نامحدود از حجم بسته کسر نمی‌شود.
خرید بسته‌ها یا دریافت راهنما از طریق شماره‌گیری کد *111*334# و ارسال عدد 334 به شماره پیامکی 111 امکان‌پذیر است.pic2


گلباران درگلخانه همراه اول
به زودی با خرید سیم‌کارت دائمی به همراه گوشی از فروشگاه‌های همراه اول برای اولین بار قادر خواهید بود از طرح‌های یکساله شامل مکالمه، پیامک و دیتا، علاوه بر سرویس خود، تا ۷۷ درصد مکالمه، پیامک و دیتای اضافی بهره‌مند شوید. این طرح‌ها که شامل مجموعه‌ای از اعتبار مکالمه، پیامک و دیتا هستند به صورت ماهانه و به مدت ۱۲ ماه برای مشترکان فعال می‌شوند.
گل‌های گلخانه همراه اول از این قرارند:
pic۳
البته باید توجه داشت در این پلن‌‌ها، تمام مکالمات و پیامک‌ها درون شبکه خواهد بود. مهلت استفاده از پلن برای مشترک خریدار 12 ماهه است. این پلن در پایان هر ماه استفاده، به صورت خودکار تمدید می‌شود و باقیمانده اعتبار ماه قبل از بین می‌رود.
کدهای درخواست اعلام وضعیت و دریافت راهنمای طرح گلخانه در جدول زیر نمایش داده شده است.pic۴