استاندارد شیوه ای برای همسان سازی و راحتی زندگی مردم است
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی استاندارد را شیوه ای برای همسان سازی و راحتی زندگی مردم دانست و اظهار داشت : هر چه به سمت کارهای استاندارد و کارهایی تعریف شده در سطح جامعه و در سطوح مختلف پیش برویم، بطورحتم امنیت و سلامت اجتماعی و همچنین کاهش هزینه‌ها را به دنبال خواهد داشت.

ایرج عبدی، نماینده مردم خرم آباد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، استاندارد را یکی از نیازهای جامعه دانست و تصریح کرد: یکی از نیازهای جامعه این است که سعی کند تولیدات خود را در همه سطوح از جمله سطوح مدیریتی، ایمنی و فنی به سمت استاندارد پیش ببرد و به شیوه ای عمل کند که محصولات تولید شده در تمامی سطوح بتوانند در سطح جهانی قرار گیرند و همه ی سازمان‌ها و نهادها از آن محصولات استفاده کنند. در واقع ما هر‌اندازه در راستای استاندارد سازی زندگی، محصولات و فرآیندهایمان تلاش کنیم، مشتری بیشتری در جامعه خواهیم داشت، هزینه‌ها کمتر خواهد بود و در نتیجه ارتباط و امنیت مان در دنیای امروزی بیشتر خواهد بود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس یکی از قوای اثرگذار در کشور است و راجع به همه موضوعات کشور اظهار نظر و قانون وضع می‌کند. امیدواریم زمانی برسد که خود مجلس هم از استاندارد بهره مند شود و قوانین را به سمت قوانین استاندارد پیش ببرد.
عبدی به نقش روابط عمومی در کارآمدی سازمان ملی استاندارد ایران اشاره کرد و گفت: از آنجا که بخش اعظمی از فعالیت‌های هر سازمان را روابط عمومی‌ها انجام می‌دهند، روابط عمومی این سازمان هر چه قوی تر عمل کند، کارآمدی سازمان افزایش می‌یابد.
نماینده مردم خرم آباد داشتن دانش کافی، مهارت و توانایی برقراری ارتباط را از الزامات روابط عمومی‌ها دانست و عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید از دانش کافی برخوردار باشند و توانایی‌ها و مهارت‌های لازم را داشته باشند تا بتوانند اثرگذاری بیشتری در جامعه داشته باشند. روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران نیز باید تلاش کند تا فعالیت‌های این سازمان را به افراد اثر گذار، مدیران و نمایندگان معرفی کند تا دولت بتواند در این راستا هدفمند تصمیم گیری کند.