یک روز طولانی

کارگردان: بابک بهرام بیگی

تهیه‌کننده: بابک بهرام بیگی، مرتضی یونس‌زاده

بازیگران: رضا بهبودی، شبنم مقدمی، علیرضا آرا، مرتضی یونس‌زاده، باران ابراهیمی

تهیه‌کننده: بابک بهرام بیگی، مرتضی یونس‌زاده

خلاصه داستان: درباره فردی است به نام شاهین که پس از سال‌ها به زادگاهش سفر کرده و در دوراهی اخلاقی قرار می‌گیرد که در آن مفهوم خوبی و بدی، اخلاقی و غیراخلاقی مشخص نیست.

گاو زخمی

کارگردان: سعید دولتخانی

تهیه‌کننده: سید امیر سیدزاده

بازیگران: آرش مهاجر، بهار نوحیان، آزیتا لاچینی، حمیدرضا هدایتی، لیندا کیانی، محمد امین صاحب‌زاده، نیکان راست‌قلم، کاظم علیزاده، امیر صدیقی، سپیدار تاری، امیر فرزان و مهران رجبی

خلاصه داستان: کارگری ایرانی که تعادل روانی ندارد با یک کارگر افغانستانی درگیر می‌شود. به‌دنبال این درگیری، کارگر ایرانی با جریمه سنگینی رو‌به‌رو شده و در وضعیت خطرناکی قرار می‌گیرد.

خاطرات اسب سیاه

کارگردان: شهرام علیدی

تهیه‌کننده: شهرام علیدی

بازیگران: براک توز

خلاصه داستان: گروهی از جوانان می‌کوشند زبان کُردی را در کردستان ترکیه آموزش دهند. بخشی از کار این گروه چاپ و توزیع مخفیانه کتاب‌های آموزش زبان کردی برای مدارس زیرزمینی است. آسکه یکی از دختران گروه در حین ماموریت کشته می‌شود. دوستان او تصمیم می‌گیرند وصیت‌های او را به جا بیاورند. آسکه که با یک اسب سیاه بزرگ شده و دلبستگی زیادی به او داشته است حالا در جایی دورافتاده، میان کوه‌های آناتولی برای همیشه خوابیده است. دوستان آسکه در تلاش هستند تا محل دفن او را مخفی نگه دارند اما ورود اسب، به حوادث دور از انتظاری می‌انجامد.