برنامه کاربردی کتابخوان ایرانسل  معرفی شد
ایرانسل از معرفی برنامه کاربردی کتابخوان همراه خود خبر داد. این اپلیکیشن مشترکین ایرانسل را قادر می‌سازد تا به صدها عنوان کتاب متنی و صوتی در حوزه‌های متنوع از جمله مذهبی، سلامت، روانشناسی، اخلاق، ورزشی و داستان، از طریق تلفن همراه خویش دسترسی داشته باشند. دریافت این اپلیکیشن از طریق پورتال کتابخوان به نشانی http://Ketabkhan.irancell.ir ممکن می‌باشد.
اپلیکیشن کتابخوان، در حال حاضر از سیستم عامل اندروید پشتیبانی کرده و به زودی نسخه های ویندوز و iOS آن نیزعرضه خواهد شد.
مشترکین ایرانسل برای دسترسی به خدمات این اپلیکیشن می‌بایست از نام کاربری ایرانسل و رمز عبور کنترل حساب اینترنتی خود استفاده کنند، دریافت رمز عبور با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره130 از طریق خطوط ایرانسل امکان پذیر است.
مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل قادر خواهند بود با استفاده از حساب کاربری خود و یا پرداخت اینترنتی از طریق پورتال و یا نرم افزار کتابخوان، خرید مورد نظر خود را انجام دهند مشترکین سیم کارت های دائمی ایرانسل در این مرحله قادر به استفاده از کتب رایگان هستند. کاربران نرم افزار کاربردی کتابخوان همراه ایرانسل می‌توانند بر روی متن آثار، علامت و یا یادداشت گذاری کرده و این علامت ها را در بخشی به صورت متمرکز نگهداری کنند.
امکان اضافه کردن قفسه کتاب شخصی، جستجو در متن کتاب، نمایش آخرین صفحه مطالعه شده، جابجایی براساس فهرست عناوین و فصول کتاب ها و پشتیبانی از تمامی زبان های زنده دنیا از جمله ویژگی های دیگر نرم افزار کاربردی کتابخوان همراه ایرانسل می باشد.
اطلاعات بیشتر از طریق پورتال کتابخوان ایرانسل به نشانی http://ketabkhan.irancell.ir قابل مشاهده است.